Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:44:04 GMT

برگزاری کارگاه IELTS writing task- ۲ در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۱۸۲

برگزاری کارگاه IELTS writing task- ۲ در زنجان

ایسنا/زنجان به همت جهاددانشگاهی، صبح امروز کارگاه IELTS writing task- ۲ در زنجان برگزار شد.

آغاز و ایده‌پردازی همواره یکی از مشکلاتی است که در هنگام نوشتن مورد توجه قرار می‌گیرد و این مهم از جمله چالش‌هایی است که داوطلبان با آن مواجه‌اند.

در اغلب موارد، هنگام نوشتن مقاله وقتی داوطلب به سئوال نگاه می‌کند و هیچ ایده‌ای ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید ایده در تسک دو آیلتس مسئله‌ای است که زبان‌آموزان نگران آن هستند، این ترس طبیعی است اما راه‌حل‌هایی ساده دارد.

مشکلی که داوطلبان از کشورهایی که زبان رسمی آن انگلیسی نیست، با آن مواجه هستند، نوع سئوالات است. اغلب آن‌ها شکایت دارند که سئوال‌ها غربی و مربوط به مسائل کشورهای توسعه‌یافته است. ولی راه‌های بسیار ساده‌ای برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی وجود دارد.

در همین راستا، صبح امروز دوره تسک دو رایتینگ ( IELTS writing task- ۲)، در جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد. تدریس در این دوره توسط خانم نوشین لقمانی، مدرس بین‌المللی دوره آیلتس، دارنده مدرک سلتا و دلتا، teacher trainer انجام شد.

۳۰ نفر فراگیر از استان‌های مختلف کشور در این دوره حضور دارند. دوره IELTS writing task- ۲ در بازه زمانی دو روز ۸ ساعته برگزار می‌شود و بهبود و ارتقای سطح نوشتاری داوطلبان و نیز آموزش ایده‌پردازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان دوره آیلتس جهاد دانشگاهی استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفاً در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما به عنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستاها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6093732

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد