Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان منطقه آزاد کیش پیشنهاد فدراسیون نجات غریق و غواصی مبنی بر برگزاری مسابقات غواصی بانوان کشورهای اسلامی در کیش را بررسی می کند.

  به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشورمان و سید محمد مجابی عضو هیات رییسه این فدراسیون در دیدار با دکتر مظفری، پیشنهاد میزبانی جزیره کیش از مسابقات غواصی بانوان کشورهای اسلامی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش­ در این نشست گفت: سیاست کلی ما در کیش این است که با همکاری سرمایه گذاران و استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت ها و مواهب خدادادی جزیره کیش، برای توسعه همه جانبه این منطقه تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در بحث های کلان ورزشی راهبرد ما این است که با ایجاد یک مجموعه ورزشی مجهز و شایسته جزیره کیش، امکانات مناسبی را برای کشور مهیا کنیم تا مسابقات ملی و بین المللی در این جزیره مرجانی برگزار شود و در این روند، ورزش های دریایی، ساحلی و آبی از اولویت های ما محسوب می شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات غواصی ارتش های جهان که امسال در جزیره بر پا شد گفت: ما در حوزه ورزش های دریایی موقعیت بی­ بدیلی داریم و باید پیشنهاد فدراسیون نجات غریق و غواصی مبنی بر برگزاری مسابقات غواصی بانوان کشورهای اسلامی در جزیره را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهیم و این موضوع را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه موضوع تفاهم نامه معرفی کیش به عنوان پایگاه غواصی باید در قالب برنامه اجرایی تدوین و تنظیم شود؛ به سفر رئیس فدراسیون جهانی به ایران در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه ما برای انعقاد قرار داد آمادگی داریم، در این سفر ضمن آشنایی با امکانات خوب کیش برای برگزاری مسابقات غواصی در دو بخش استخر و دریا، اقدامات لازم برای اجرایی کردن این امر انجام می شود.

دکتر مظفری در پایان گفت: اقداماتی که در حوزه ورزش و به ویژه در بخش ورزش های دریایی در کیش انجام می شود، رونق اقتصادی قابل مشاهده و آثار بسیار مثبتی به دنبال خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: نیک بین: 81 کشور برای حضور در مسابقات جهانی توآ در جزیره کیش اعلام آمادگی کرده اند/ ببنید سلیمی، رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته آسیای مرکزی شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان رئیس فدراسیون سرمایه گذاران کشورهای اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد