Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدرضا جوادی یگانه (معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران) در خصوص اظهارات اخیر استاندار تهران مبنی بر اینکه طبق قانون بیشترین سهم اجرایی در ساماندهی معتادان در ستاد مبارزه با مواد مخدر متعلق به شهرداری تهران است و باید ۶ هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کند، اظهار داشت: بنابر مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرداری تهران باید ۶ هزار معتاد متجاهر را اسکان بدهد که این مورد ذیل ماده ۱۶ و ۱۵ شهرداری تعریف شده است، اما امکانات شهرداری تهران ذیل مراکز بهاران تعریف می‌شود که برای بازپروری، بازتوانی و بازگشت معتادان به چرخه اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تاکید بر اینکه کارکرد مراکز بهاران با کارکرد تجمیع و نگه‌داری معتادان متفاوت است، ادامه داد: ساختار شهرداری تهران برای نگهداری بی‌خانمان‌ها است که بخش زیادی از آن‌ها نیز معتاد هستند. اکنون در حدود ۱۴۰۰ نفر را تحت پوشش داریم و گرمخانه‌ها نیز در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: اسکان معتادان و بازپروری معتادان دو مساله متفاوت است که بخشی از آن را در ذیل مراکز بهاران در حال انجام هستیم که منحصرا برای بازپروری و اشتغال معتادان است و موضوع اسکان ذیل مددسرا‌ها قرار می‌گیرد.

جوادی یگانه در پاسخ به این سوال که هنوز در مساله ساماندهی و بازپروری معتادان بین دستگاه‌های مختلف از جمله بهزیستی، استانداری و شهرداری آن طور که باید هماهنگی وجود ندارد، اظهار داشت: اینطور نیست هماهنگی بین سازمان‌ها وجود دارد، سازمان بهزیستی یک نقش دارد و فعالیت‌های شهرداری نیز در تقسیم‌بندی ملی زیر نظر استانداری انجام می‌شود و در آن تقسیم کار استانداری تهران وظایف ما را مشخص کرده است و براساس آن پیش می‌رویم.

معاون شهردار تهران افزود: اگر قرار باشد، آسیب‌های اجتماعی تهران کم شود، راه آن هماهنگی میان دستگاه‌ها است و ما با دستگاه‌های مختلف هماهنگ هستیم.

او درباره تذکر اعضای شورا درباره تکمیل پروژه مرکز آیینی صبا اظهار داشت: علت تاخیر در تکمیل این پروژه اختلاف حقوقی با پیمانکار اجرای کار است و امیدواریم هرچه زودتر حل شود. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر مراکز بهاران معتادان متجاهر بازپروری معتادان گرمخانه گرمخانه های شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی مدیرکل امور موزه‌ها، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۸ صفر، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی ابنیه تاریخی تحت پوشش این وزراتخانه در سراسر کشور تعطیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اماکن تاریخی تحت پوشش شهرداری نیز روز شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان گفت: بناهای تاریخی کاشان ازساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای گردشگران خواهند بود و همه بناهای تاریخی در روز شنبه تعطیل است.

کد خبر 6095049

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند