Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: در حوزه آبخیزداری که در شهر نوکنده سال ۸۸ انجام شده بود ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شکل تاخیری وارد رودخانه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» امروز(پنجشنبه 16 آبان) در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیل اخیر به نوکنده و گرگان خسارت وارد کرد و با سیل ابتدای سال گلستان قابل قیاس نبود در این سیل تنها در سه نقطه 104 میلی متر بارندگی را شاهد بودیم و این در حالی بود که در سیل گذشته در تمامی استان بارندگی زیادی به مدت سه روز اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ابراز داشت: در این سه نقطه 163 میلیون متر مکعب بارش را شاهد بودیم و در نوکنده دو پل در داخل شهر بر اثر میزان بارش و آبگرفتنی تخریب شد و این مهم منجر به آن شد که جاده دسترسی بین نوکنده و گلوگاه دچار آبگرفتگی و مسدود شود.

 

حق شناس با بیان اینکه بخشی از ابنیه که در استان وجود دارد برای ده ها سال قبل است و کشش اینگونه بارندگی ها را ندارد، افزود: در حوزه  آبخیزداری که در شهر نوکنده سال 88 انجام شده بود 500 هزار متر مکعب آب به شکل تاخیری وارد رودخانه شد و همچنین 70 هزار متر مکعب چوب و سنگ پشت سازه های آبخیزداری باقی ماند.

 

وی به اقدامات در حوزه جبران خسارت به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: تا کنون 34 هزار تن سیمان رایگان برای تعمیر و احداث در مناطق سیل زده توزیع شده است.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: در بخش کشاورزی تا کنون از مجموع 200 میلیارد تومان خسارت معرفی شده 100 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل پرداخت شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد اربعین حسینی آغاز امامت امام زمان عج سیل نوکنده کمک به سیل زدگان خسارت سیل سیل استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ارسالی از مخاطبان فرارو   

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر