Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارتش پاکستان ضمن انتقاد از سیاست‌های فضل الرحمان گفت: ما هیچ حمایتی از رفتار اعتصاب کنندگان نداریم. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم نقل از اکسپرس نیوز، «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان ضمن رد هرگونه ارتباط با حزب جمعیت علمای اسلام و اعتصاب کنندگان گفت: ارتش هیچ حمایت و ارتباطی با این اقدام فضل الرحمان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعتراضات فضل الرحمان سیاسی و شخصی است، و او حق ندارد تجمع خود را به ارتش نسبت دهد.

آصف غفور گفت: ما مشغولیت های مهمی داریم و فرصت اینکه بخواهیم به اتهام زنی های فضل الرحمان پاسخ بدهیم را نداریم.

سخنگوی ارتش پاکستان اظهار داشت: فضل الرحمان یک سیاستمدار است و به خوبی می داند حمایت از احزاب ممنوع الفعالیت و افراط گرا چه اندازه می تواند به کشور آسیب بزند.

انتقاد فضل الرحمان از عدم همراهی حزب نواز و حزب مردم در اعتصاب علیه دولت پاکستانسردرگمی فضل الرحمان در نحوه پیشبرد اعتراضات علیه دولت پاکستاندولت پاکستان علیه فضل الرحمان پرونده قضایی تشکیل می‌دهد

وی اضافه کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که در اعتراضات فضل الرحمان پرچم احزاب ممنوع الفعالیت به اهتزاز درآمده و از این احزاب حمایت می شود.

این مقام ارشد ارتش پاکستان افزود: اعتراضات و اعتصاب های زیادی در کشور برگزار شده ولی تلاش ارتش این است که از دولت قانونی کشور حمایت کند.

وی با اشاره به اتهام زنی فضل الرحمان مبنی بر دخالت ارتش در انتخابات گفت: ما هیچ دخالتی در نتیجه آرا نداشتیم و تنها با درخواست دولت وقت برای حفاظت و حراست از انتخابات نیروهای خود را مستقر کردیم.

آصف غفور گفت: ما در این زمان مهم که تمام تمرکز خود را بر روی مساله کشمیر معطوف کرده ایم با وقت نشناسی احزاب سیاسی مواجه هستیم که توجه رسانه ها را به خود جلب کرده‌اند.

گفتنی است فضل الرحمان و طرفدارانشان با باطل دانستن انتخابات خواستار استعفای عمران خان و برگزاری مجدد انتخابات در پاکستان هستند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان