Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین بازی خود در چارچوب رقابت های جام بین قاره ای شامگاه چهارشنبه - دیشب- به مصاف تیم ملی مصر رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر سه به برتری برسد تا دومین برد خود را جشن بگیرد.
امیرحسین اکبری مدافع تیم ملی فوتبال ساحلی و ستاره ایران در این مسابقه موفق به هت تریک شد. وی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص این دیدار گفت:‌ مصر یکی از تیم‌های خوب آفریقا محسوب می شود اما متاسفانه آنان تاکتیک خاصی در بازی ندارند و بدون برنامه بازی می‌کنند ولی بازی کردن با آنان دشوار است چون غیر قابل پیش بینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در ادامه افزود: از همان چیزی که می‌ترسیدیم دچارش شدیم و از مصر عقب افتادیم. با یکی تا ۲ اشتباه، ۲ گل بد دریافت کردیم ولی به موقع جبران کردیم و خدا را شکر برنده شدیم. با این برد صعودمان به مرحله بعد قطعی شد.  
اکبری درباره دیدار با روسیه برای سرگروهی بیان کرد: مقابل تیم قدرتمند روسیه برای صدرنشینی به میدان می‌رویم. اگر اول شویم در مرحله نیمه نهایی با تیم ساده تری روبرو خواهیم شدو راه ما برای فینالیست شدن هموارتر می‌شود.

بازیکن شماره ۲ تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: هدف ما قهرمانی در این مسابقات و دفاع از عنوان سال پیش است. در صورت قهرمانی می‌توانیم در کنار روسیه و برزیل پرافتخارترین تیم مسابقات بین قاره ای شویم. از هواداران خوب ایرانی مقیم امارات هم تشکر می‌کنم که ما را حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد:‌ از مردم ایران مثل همیشه سپاسگزارم که دعای خیرشان ما را همراهی می‌کند و خوشحالم که بازی‌های ما پخش مستقیم می‌شود چون فوتبال ساحلی طی سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر این رقابت ها پخش نشود این علاقمندی کاهش می‌یابد.

تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان عصر امروز - پنجشنبه- قرار است در مسابقات جام بین قاره‌ای که هم اکنون به میزبانی امارات در حال برگزاری است به مصاف نماینده روسیه برود.

برچسب‌ها امیرحسین اکبری إيران مصر فوتبال ساحلی برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیرحسین اکبری إيران مصر فوتبال ساحلی برزیل امیرحسین اکبری إيران مصر فوتبال ساحلی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم