Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:35:10 GMT

۱۲۰۰ تن میوه در چهارمحال و بختیاری ذخیره سازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۲۵۰

۱۲۰۰ تن میوه در چهارمحال و بختیاری ذخیره سازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ تن میوه در چهارمحال و بختیاری برای بازار شب عید ذخیره سازی می شود، اظهار داشت: این میزان میوه شامل ۸۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب درختی است.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای تامین میوه در سطح استان اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص تامین میوه شب عید، گفت: مشکلی در تامین نیست اما در توزیع مشکل وجود دارد و باید از هم اکنون برنامه ریزی شبکه توزیع صورت گیرد و تصمیمات اخذ شده عملیاتی شود.

 وی ادامه داد: باید حداکثر فرد منتظر در صف میوه دو تا ۲۰ نفر باشد نه اینکه یک نفر به مدت طولانی در صف میوه باشد که بسیار نامطلوب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برنامه ریزی های لازم برای تامین کالاهای اساسی برای بازار شب عید در این استان اندیشیده شده است.

کد خبر 4765568

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد استاندار چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره آب می‌تواند فرصت مناسبی برای رفع تنش آبی در این منطقه باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد