Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: توانمندسازی جامعه محلی از رویکردهای مهم این اداره کل است. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی جمال ظهر امروز در نشست تخصصی پوشاک، دست بافته‌ها و فرش سنگسری که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان، معاونان استاندار و جمعی از دیگر مسئولان و مردم در محل عمارت تاریخی خیل خان مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره ملی ایل سنگسری آغازگر اعتماد به بخش خصوصی است که در سطح قابل‌توجه امسال در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های در حال انجام برای تبدیل استان سمنان از معبر به مقصدی برای گردشگران گفت: باید در این راستا به رویدادها و جشنواره‌ها توجه شود.

تورهای گردشگری از گیلان عازم مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می‌شوندگردشگری یکی از محورهای توسعه استان سمنان استاردبیل| روستای «شیران» با دمیدن روح گردشگری جانی تازه می‌گیرد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان کوچ‌نشینی را یکی از مهم‌ترین شیوه‌های زیست بشری عنوان کرد و افزود: این نوع زیست در مهدی‌شهر پویاست و می‌تواند در تقویت و توسعه گردشگری عشایری بسیار قابل‌توجه باشد.

جمال با تأکید بر راه‌اندازی تورهای ارزان‌قیمت برای حضور گردشگران در استان سمنان گفت: صنعت گردشگری این استان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

منصور بیرقی دبیر جشنواره ملی ایل سنگسری تیر در این دشت عنوان کرد: 15 هزار نفر در روز نخست از این جشنواره دیدن کردند و خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه پوشام، دست بافته‌ها و فرش سنگسری نیز مطالعات و کار علمی انجام‌شده است.

دبیر جشنواره ملی ایل سنگسر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این منطقه را توجه به پتانسیل‌های مردم سنگسر، لبنیات، صنایع‌دستی و پوشاک این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی