Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@07:31:14 GMT

آیا در زندان برای روح الله زم اتفاقی افتاده است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۶۴۷

آیا در زندان برای روح الله زم اتفاقی افتاده است؟

رویداد۲۴ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه پرونده زم، سرکرده کانال آمد نیوز، با امنیت کشور در ارتباط است، از ارائه اطلاعات بیشتر در این پرونده اجتناب کرد و گفت: باید موضوع آمدنیوز و پرونده روح‌الله زم فعلاً مدیریت شود، چون با امنیت کشور در ارتباط است و نباید اطلاعات آن منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دشمن در کشور شبکه جاسوسی راه انداخته است و زم بازیگر آن بود و نباید در حال حاضر به آن پرداخت. باید ابتدا تمامی ابعاد پرونده زم نمایان شود و بعد از آن اطلاع‌رسانی کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ این پرسش که چه کسانی از نهاد‌های مختلف با کانال آمدنیوز در ارتباط بودند گفت: نباید درباره این موضوع صحبت شود.

بیشتر بخوانید: روح الله زم برای دیدار مادرش به کربلا رفت یا دیدار آیت الله سیستانی؟

کانال‌های مشابه آمدنیوز رصد می‌شوند

حاجی دلیگانی در مورد اهداف کانال‌های مشابه آمدنیوز گفت: قطعاً این کانال‌ها هم رصد می‌شود و در زمان مناسبی با آن‌ها برخورد خواهد شد. طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

در گزارش، موضوعی مبنی بر رخ دادن اتفاقی برای زم در زندان اعلام نشد

او درباره اخبار مبنی بر وقوع حادثه برای زم در زندان گفت: در گزارشی که ارائه شد خبری مبنی بر اینکه برای روح‌الله زم در زندان اتفاقی افتاده باشد اعلام نشد.

به گزارش رویداد۲۴ برخی کانال‌های تلگرامی در روزهای گذشته این خبر را منتشر کردند که روح الله زم در زندان خودکشی کرده و برخی دیگر نوشتند او به سرنوشت سعید امامی دچار شده است. اما حاجی دلیگانی تمام این اخبار را تکذیب کرده است.

منبع: روزنامه اعتماد خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روح الله زم دستگیری روح الله زم بازداشت روح الله زم اعترافات روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد

سرمربی آرسنال باور دارد که منچستر سیتی هم لغزش خواهد داشت.

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال قرار است مقابل بورنموث قرار بگیرد. میکل آرتتا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در مورد امتیاز از دست دادن منچستر سیتی صحبت کرد، تنها در صورت این اتفاق است که توپجی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر شانس خواهند داشت

آیا از اعماق قلبتان باور دارید که منچستر سیتی امتیاز از دست خواهد داد؟

با قلب و روحم به رخ دادن چنین اتفاقی امیدوارم، پس بله! همه شما می دانید اوضاع از چه قرار است. شما دوست دارید در همه بازی‌های خودتان دائماً پیروز شوید و به این نیاز دارید که حریفتان هم امتیاز از دست بدهد. به رخ دادن چنین اتفاقی دل بسته‌اید. ما باید کار خودمان را انجام دهیم  اگر آنها ببرند شما باید احساسات خودتان را کنترل کنید، چون اهمیتی ندارد که در آن روز چه اتفاقی می‌افتد؛ همچنان امتیازات و بازی‌های زیادی باقی مانده‌اند. شما باید عملکرد خوب خودتان را تکرار کنید و برای بازی بعد آماده شوید و با همان ریتم به زمین برگردید. این چیزی است که ما برای آن تلاش می‌کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟ + فیلم
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد