Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@01:34:18 GMT

فعالیت 24 اقامتگاه بوم‌گردی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۶۸۹

فعالیت 24 اقامتگاه بوم‌گردی در استان ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از آغاز به کار 14 اقامتگاه بوم‌گردی در استان در نیمه‌ی اول امسال خبر داد.

«عبدالمالک شنبه‌زاده» اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال تعداد 14 واحد اقامتگاه بوم‌گردی در استان با حجم سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغالزایی 42 نفر برای اقامت گردشگران به بهره‌برداری رسید و اکنون ۲۴ اقامتگاه بوم‌گردی برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان در استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  که توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای توسعه گردشگری در ایلام  در حال انجام شد، گفت: در حال حاضر گسترش اقامتگاه‌های بوم‌گردی نقش کلیدی و مؤثری در توسعه پایدار طبیعت‌گردی دارند وزمینه‌ را  برای اقامت گردشگران در مناطق روستایی، بومی و طبیعی فراهم می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:  تقویت بوم‌گردی، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستاها، توسعه کسب و کار مرتبط با گردشگری، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان از اهداف راه‌اندازی این اقامتگاه‌ها است.

شنبه‌زاده تاکید کرد: تنوع اقلیمی استان ایلام  را برای شکل‌گیری بوم‌گاه‌های متنوع مستعد کرده است و می‌توانیم در صورت گسترش اقامتگاه‌های بوم‌گردی فرهنگ غنی و متنوع ایلام، مهمان‌نوازی، احترام به طبیعت، مراسم آیینی و لباس‌های زیبا و سنتی و همچنین سبک‌های متنوع زندگی در اقلیم‌های متفاوت استان ایلام را برای هموطنان به نمایش بگذاریم./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

آشنایی با گردشگری پرنده‌نگری؛ صنعتی نوپا در استان کرمانشاه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام