Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مرکز فناوری انرژی های تجدید پذیر سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی که در تبریز در حال برگزاری است، حضور فعال دارد.

به گزارش ایسنا، مدیر مرکز خدمات تخصصی فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر سازمان جهاددانشگاهی استان با بیان این‌که انرژی پایدار، لازمه توسعه پایدار است، گفت: هدف اصلی فعالیت‌های این مرکز ترویج و توسعه استفاده از انرژی‌های نو و تجدید پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

افسانه عسگریان، افزود: تکیه بر توان تولید داخلی، بومی سازی فناری های روز ، طراحی دانش بنیان با تکیه بر یافته‌های تیم تحقیق و توسعه و هزینه های نگهداری پایین این محصولات، از جمله عمده مزایای محصولات این مرکز هستند.

وی ادامه داد: قیمت رقابتی، که از عمده‌ترین معیارهای انتخاب توسط مشتریان است، در محصولات این مرکز رعایت شده است به طوری که در بسیاری از کاربردها، محصولات تولیدی این مرکز، با کیفیتی مشابه و گاهی برتر نسبت به نمونه های خارجی و رقبای داخلی، دارای قیمت های پایین تری می باشند.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان ماه در تبریز در محل نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استانی علمی دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024