Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:29:41 GMT

پیروزی نامی نو در خانه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۷۷۹

پیروزی نامی نو در خانه

نامی نو در اولین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان موفق شد تیم پاز تهران را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه_۱۶ آبان ماه_ تیم بسکتبال بانوان نامی نو در هفته اول لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه الف به مصاف تیم پاز تهران رفت که این بازی با نتیجه ۴۱ بر ۶۱  به نفع نامی نو  پایان رسید. 

کوارتر اول: پاز بازی را با جدیت بیشتری شروع کرد و توانست نخستین امتیاز بازی را به نفع خود کسب کند، در دقایق بعد نامی نو بازی مالکانه تری از خود نشان داد و طی فشاری که به تیم حریف وارد کرد، موفق شد تفاضل امتیاز را تا حدودی کم کند که این کوارتر با نتیجه ۱۰ بر۱۵ به نفع پاز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر دوم : نامی نو بازی با انگیزه تری از خود ارائه داد و طی چند حمله موفق  شد از پاز پیش بیفتد، این تیم دفاع بهتری نسبت به پاز داشت و با حمله  های متعدد توانست تفاضل امتیاز را زیاد کند که این کوارتر با نتیجه ۲۰بر ۱۶ به نفع نامی نو به اتمام رسید.

کوارتر سوم: در این کوارتر پاز تلاش بیشتری برای امتیاز گیری انجام داد که بی ثمر بود و بازهم نامی نو موفق شد نخستین امتیاز این کوارتر را به دست آورد. نامی نو با قدرت نمایی این کوارتر را با نتیجه ۴۰ بر ۲۲ به نفع خود به اتمام رساند.


کوارتر چهارم: نامی نو بازی را در دست گرفت و اجازه امتیاز گیری به تیم پاز را  نداد. نامی نو با وجود اینکه اختلاف امتیاز زیادی با پاز داشت، اما از حملات خود دست نکشیده و به دنبال امتیاز گیری بیشتر بود که در نهایت بازی با نتیجه ۴۱ بر ۶۱ به نفع نامی نو به پایان رسید.

کد خبر 395924

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بانوان بسکتبال تیم بسکتبال بانوان نامی نو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

توپچی‌‌های لندن با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم نهم جدول رده‌بندی، به پیشتازی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

آرسنال با وجود موجی از حملات پی در پی تا آخرین دقیقه نیمه نخست نتوانست دروازه حریف را باز کند اما در نهایت خطای پنالتی دروازه‌بان بورنموث روی کای هاورتس این فرصت را در اختیار بوکایو ساکا قرار داد تا در چهل‌و‌پنجمین دقیقه قفل دروازه‌ها را بشکند.

گل دوم توپچی‌ها اما در جریان مسابقه و روی یک کار تیمی زیبا در دقیقه 70 توسط لئاندرو تروسار رقم خورد تا خیال میکل آرتتا و شاگردانش از بابت کسب پیروزی آسوده‌‌تر شود. در ادامه هر یک از دو تیم گلزنی کردند که VAR آنها را مردود کرد، اما این اتفاق توپچی‌ها را از زدن گل بعدی مأیوس نکرد و آنها در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط دکلان رایس تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کردند.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

 

با این نتیجه بیست‌و‌ششمین پیروزی آرسنالی‌ها رقم خورد و آنها با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی رده دومی، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به چهار امتیاز افزایش دادند. سیتی اما امشب در صورت کسب پیروزی خانگی برابر ولورهمپتون می‌تواند فاصله را دوباره با یک امتیاز کاهش دهد. این بازی از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به جز این مسابقه، سه بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنتفورد - فولام
برنلی - نیوکاسل
شفیلدیونایتد - ناتینگهام فارست

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال 83 امتیازی و منچسترسیتی 79 امتیازی، لیورپول با 75 امتیاز در رده سوم است و استون‌ویلا 67 امتیازی هم در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم