Web Analytics Made Easy - Statcounter

این میزبانی بیش از هر چیز دیگری بیانگر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به استان های کمتر برخوردار همچون خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در آستانه برگزاری "مسابقات منطقه ای جام خوشه چین" محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی پیامی را صادر کرد:

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسیار خرسندم بار دگر، استان خراسان جنوبی که برخوردار از پیشینه غنی فرهنگی و تمدنی است، میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی در عرصه های ملی و منطقه ای است؛ از جمله این رویدادها، رقابت های منطقه ای جام خوشه چین است کهشهرستان های قاینات و سرایان میزبان مسابقات و رقابت های روستائیان و عشایر عزیز کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزبانی بیش از هر چیز دیگری بیانگر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به استان های کمتر برخوردارهمچون خراسان جنوبی است و برگزاری این رویداد بزرگ می تواند فضای بسیار خوبی را برای معرفی آداب، رسوم، فرهنگ و تمدن منطقه توأم با نشاط و شادابی در بین استان های شرکت کننده فراهم سازد. بدینوسیله لازم می دانم از تمامی دست اندرکاران ، برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقات تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم روز به روز توفیقات بر جامعه بزرگ روستائیان و عشایر کشور که نقش بسزایی در توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن دارند، افزوده شود؛ ما نیز در استان خراسان جنوبی تلاش می کنیم با توسعه زیرساخت ها و توجه ویژه به حفظ و صیانت از میراث معنوی و تمدنی این منطقه با توسعه ورزش های بومی و محلی، گام های مؤثرتری برداریم. از خداوند متعال برای تان سلامتی، شادکامی و توفیق روز افزون مسألت دارم. محمد صادق معتمدیان آبان ماه 98

 

بیشتر بخوانید: محمد علی بخشی جوان ترین رییس هیات کاراته ایران برگزاری اولین دوره رقابت های ورزشی روستائیان و عشایر خراسان جنوبی / بزرگترین رویداد ورزش همگانی استان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه پایدار چین خراسان جنوبی رقابت وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور

کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین  در خصوص موضع وزارت ورز و جوانان در مورد تلاش مالکان جدید برای تغییر نام باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وی افزود: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

تجلیل از افتخار آفرینان ورزشی

هاشمی همچنین گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی را که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخارآفرینی کنند، با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم و  ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال