Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@02:45:23 GMT

امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۲۰۱۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  علی رهبری گفت: فرآیند صدور نماد اعتماد الکترونیک پیش از این کارشناس محور بود و کارشناسان بعد از نوبت دهی مدارک، مجوزهایی را که صاحب سایت باید تهیه می‌کرد، مشخص کرده و متقاضی با اسکن مدارک و ارسال آن و تطبیق مدارک ازجانب کارشناسان امکان فعالیت پیدا می‌کردند.

 

وی گفت: طرحی در دست اجراست که این فرآیند به صورت کاملا سیستمی اجرا شود تا متقاضی برای دریافت نماد الکترونیک زمان کمتری را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبری افزود: قرار است تا از این پس سیستم به صورت خودکار (اتوماتیک) اسنادی را که برای فعالیت در فضای مجازی در هر دسته‌ای باید ارائه شود به متقاضی اعلام کند و متقاضی پس از بارگذاری این مدارک و تطبیق در عرض دو تا سه ساعت نمادی را که باید ۳ تا ۴ روز برای دریافت آن زمان می‌گذاشت دریافت کند.

 

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به این ترتیب متقاضیان زمان کمتری را برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک از دست خواهند داد و می‌توانند وقت بیشتری برای انجام فعالیت اقتصادی خود داشته باشند.

 

مهر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نماد الکترونیک علی رهبری اقتصاد جام نیوز تجارت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس

ایسنا/فارس سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.

به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به ایفرم شماره ۸۴۲۴ به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.

داوطلب باید ۳ روز پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، از روز پنج‌شنبه،  ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا نسبت به تکمیل کردن برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کند.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات نوبت برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و  سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی  را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است