Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید به خاطر مسائل مالی تیم‌های نفتی مشکلات زیادی دارند.

به گزارش ایسنا، مرتضی اسدی بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم پارس جنوبی جم در برابر شهرخودرو خراسان اظهار کرد: به علت محرومیت کمالوند، من به کنفرانس خبری آمده‌ام. گل‌محمدی معلم من بود و در صباباطری هم‌بازی ایشان بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق خوبی ست که دوباره ایشان را می‌بینم.

او افزود: شهرخودرو تیم خیلی خوبی است و ثابت کرده که مدعی‌ است‌. امیدوارم با تمرینات خوبی که در روزهای اخیر داشته‌ایم و با توجه به آنالیز حریف موفق باشیم.

اسدی گفت: شرایط مالی ما یک داستان تکراری شده است. مدیریت مجموعه پارس به دنبال تلاش برای حل این مشکلات است. بحث تیم‌های نفتی که پیش آمده  کار را سخت کرده‌ است. بالاخره تیم لیگ برتری خرج روزمره هم دارد. امیدوارم به برکت این روزهای عزیز، مشکلات تیم‌های نفتی هم حل شود.

اسدی گفت: با اکثر مدعیان در لیگ امسال تا این‌جای کار بازی کرده‌ایم. به جز سپاهان با همه در خارج از خانه بازی کردیم و الحق خوب بوده‌ایم. در مصاف با استقلال آن اتفاقات عجیب در داوری رقم خورد، در مصاف با تراکتور هم عالی بودیم. در مقابل شهرخودرو هم امکان ندارد که به دفاع مطلق فکر کنیم. گاهی مطالبی می‌شنویم که سرمان سوت می‌کشد. بازیکنی زیر۲۳ سال می‌شناسیم که قراردادش معادل ۷ تا ۸ بازیکن اصلی ماست. درود به شرف تیم ما که با دانستن این مسائل باز هم ذره‌ای از تلاش‌شان دست برنمی‌دارند.

اسدی گفت: ۲، ۳ مصدوم داریم و کارمان سخت شده‌ است. کاکاشویلی هم مصدوم است و هم محروم. گودرزی و پاکدل هم به دلیل مصدومیت نیستند. کمالوند به ۲ جوان در بازی قبلی میدان داد و امیدوارم همانطور که در بازی قبل، عملکردشان درخشان بود، درخش‌شان این بازی هم تداوم یابد.

مربی پارس جنوبی گفت: از سه‌شنبه در مشهد هستیم، در زمین کشاورزی و در زمین دانشگاه تمرین کردیم. در جم هم که بودیم تمرینات حول ریکاوری بود، اما در مشهد توانستیم تمرینات خوبی برگزار کنیم. این از برکت امام رضا (ع) بود که توانستیم در شهری که شنیده‌ایم مشکل زمین تمرین بی‌داد می‌کند، زمین تمرین گیر بیاوریم.

وی در پایان گفت: باید از طرف کادرفنی و فراز کمالوند از گل‌محمدی تشکر کنم، زیرا در این روزها که مشهد هستیم، لطف ویژه‌ای به ما داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟

دیدار تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران روز ۱۱ اردیبهشت امسال به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و تیم میزبان توانست با برد یک بر صفر مقابل تیم تهرانی، کمی به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده و از منطقه خطر جدول لیگ دسته ۲ فاصله بگیرد.

در این دیدار حسین پرورش تک گل بازی را برای تیم ۹۰ ارومیه زد تا این تیم با سه امتیازی که کسب کرد به ۳۰ امتیازی برسد و از منطقه خطر چهار امتیاز فاصله داشته باشد؛ چهار امتیازی که می‌تواند در ۲ هفته پایانی رقابت ها، این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

اما این دیدار، یک حاشیه داشت که در دقیقه ۱۱ رقم خورد و آن، درگیری صورت گرفته بر سر سیلی‌ای بود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه به مربی تیم اسپاد تهران زد.

در این فیلم دیده می‌شود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه پس از حواشی ایجاد شده در کنار زمین، به صورت مربی تیم اسپاد سیلی می‌زند که با واکنش اعضای کادر فنی مواجه می‌شود.

در پی انعکاس این خبر در رسانه‌های مختلف، مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه با انتشار ویدئویی به این موارد واکنش نشان داده و توضیحاتی ارائه کرده است.

یحیی بهاری در این باره گفت: هرگونه بی اخلاقی در فوتبال را رد کرده و با آن می‌کنیم، اگر کسی هم مرتکب بی اخلاقی شده، قطعا توسط ارکان فدراسیون فوتبال مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مربی تیم اسپاد به لحاظ اخراج از مسابقه توسط داور، حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود.

وی اظهار کرد: این امر موجب ایجاد تنش و حاشیه در مسابقه شده بود و عوامل حاشیه زمین بیشترین سعه صدر را نشان دادند تا بازی وارد حاشیه نشود.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: تیم نود ارومیه نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و به صورت جوانمردانه داخل زمین سه امتیاز را گرفته است.

بهاری گفت: جلو حق گردن ما از مو باریک‌تر بوده و مقابل ظلم بی پروا خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است