Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته تعامل حزب اعتماد ملی مامور شد تا خروج این حزب از شواری عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را بررسی کند.

 جلسه هیات اجرایی حزب اعتماد ملی برگزار شد و در این جلسه با توجه به تصویب طرح سرا (رای‌سنجی اصلاح‌طلبان) در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، به کمیته تعامل حزب ماموریت داده شد تا موضوع خروج حزب اعتماد ملی از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را در نخستین جلسه کمیته، مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، هیات اجرایی حزب اعتماد ملی متشکل از روسای دفاتر پنج گانه و روسای کمیته‌ها و شاخه‌های حزب اعتماد ملی است.

با مصوبه هیات اجرایی، اسماعیل گرامی‌مقدم، رئیس کمیته تعامل حزب اعتماد ملی موظف شد با تشکیل جلسه فوق‌العاده کمیته تعامل، موضوع بررسی خروج اعتماد ملی از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را در دستور قرار دهد.

در جلسه هیات اجرایی حزب اعتماد ملی، اعضا به مغایرت طرح سرا با بند ۸ ماده ۳ اساسنامه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، پشت‌ پرده‌های این طرح، تاثیر احزاب اقماری در تصویب طرح و همچنین بر نتیجه رای‌سنجی، مانور نامفهوم دموکراسی در عین غیردموکراتیک بودن طرح اشاره کردند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

کد خبر 6096888 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»