Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این سوالی است که مدتی همه از من می‌پرسند، که به تازگی در کدام پروژه بازی می‌کنم و من خسته شدم از اینکه بگویم هنوز هم هیچ پیشنهادی برای بازی ندارم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته پیشنهاداتی وجود دارد، اما مردم از من انتظار دارند تا در آثار خوب بازی کنم، نه اینکه در یک نقش بی اهمیت و کوتاه تنها در گوشه‌ای از تصویر بنشینم و چیزی نگویم، نقش باید برای بازیگر اعتبار بیاورد، در بدترین حالت باید از لحاظ مالی وی را تامین کند، اما امروزه نقش‌ها هیچکدام از این دو را برای من نمی‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره تاثیر وضعیت جسمانی خود بر بازیگری اش اضافه کرد: بالاخره هر بازیگری روزی مشکلاتی را تجربه می‌کند، اما وضع من هیچ وقت اینطور نبوده که نتوانم بازی کنم، حتی چندی پیش روی صحنه تئاتر که بازی در آن بسیار سخت‌تر از سینما هست هم حاضر شدم.

وی در همین رابطه اذعان کرد: بازیگری شغل من است و به جز آن شغل دیگری ندارم پس طبیعتاً زندگی ام را از این طریق تامین می‌کنم، اما وقتی کاری نیست فکر می‌کنید چطور باید هزینه زندگی و مهمتر از آن درمان را تامین کنم، این روز‌ها ترجیح می‌دهم دیگر درباره هیچ چیز حرف نزنم، زیرا هیچ گوشی بدهکار درد دل بازیگران پیشکسوت نیست.

بازیگر فیلم «خوب، بد، جلف» درباره آخرین وضعیت جسمانی خود خاطرنشان کرد: خدا را شکر حالم از گذشته خیلی بهتر است، همچنان فیزیوتراپی می‌شوم و آمادگی کامل را برای بازیگری دارم، بالاخره روند درمان این بیماری بسیار طولانی است، اما من با تمام قدرت درمان را سپری می‌کنم، زیرا همیشه به آینده امیدوارم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!