Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:06:02 GMT

باید نرخ طرح ترافیک را افزایش دهیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۲۳۰۲

باید نرخ طرح ترافیک را افزایش دهیم

سید آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح کاهش آلودگی هوا گفت: اجرای فاز دوم طرح کاهش که جایگزین طرح زوج یا فرد شده است، تقاضای سفر با خودرو شخصی را در مناطق مرکزی شهر مدیریت می‌کند و سال به سال هم باید ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما همواره این طرح را رصد می‌کنیم و درصدد برطرف کردن ایرادات آن هستیم، افزود: اگر پلیس راهنمایی و رانندگی پیشنهاداتی دارد و با نظرات شهرداری همخوانی ندارد، این مسئله نباید به معنای نفی کامل این طرح و نادیده گرفتن مزایای طرح کاهش تلقی شود، بلکه باید به سمتی رویم که موجب تقویت این طرح و کاهش آلودگی هوا شود.

بیشتر بخوانید: آیا طرح ترافیک منجر به کاهش آلودگی هوای تهران شده است؟

نرخ‌های فعلی طرح ترافیک بازدارندگی کمی دارند

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شورا به لحاظ اختیاری که در تعیین نرخ عوارض طرح ترافیک دارد، می‌تواند تا حدی در کاهش آلودگی هوا اثرگذار باشد، اگرچه تصمیم‌گیری درخصوص محدوده و ساعات اجرای ترافیک بر عهده شورای عالی ترافیک است.

حسینی میلانی با بیان اینکه به نظر پلیس این طرح در شرایط فعلی توان بازدارندگی کمی دارد و آلودگی هوا را به میزان اندکی کاهش داده است، تصریح کرد: اگر اثر بخشی افزایش عوارض تردد بر کاهش آلودگی هوا مورد پذیرش افکار عمومی قرار گیرد، شهروندان همکاری بیشتری با طرح خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام

تین نیوز

ترمیم و مرمت غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیرو مصوبه شورای ترافیک شهر فرودگاهی و دستور صادره از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص ترمیم فوری آسفالت معابر اصلی شهر فرودگاهی، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در مسیر غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت با پیگیری و نظارت معاونت توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است این عملیات با هماهنگی و همکاری پلیس راهور شهر فرودگاهی در سایر محور های برنامه ریزی شده در کمیته ترافیک شهر فرودگاهی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • طرح ویژه پلیس برای کاهش مرگ موتورسواران و عابران پیاده
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد