Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:02:12 GMT

اعتبارات صدا و سیمای خراسان رضوی ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۲۴۷۸

اعتبارات صدا و سیمای خراسان رضوی ۲ برابر شد

استاندار خراسان رضوی گفت: به اهمیت کار رسانه و اثرگذاری آن در عصر جدید واقف هستیم و از این رو اعتبارات صدا و سیمای استان را امسال دو برابر کرده‌ایم. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های جدید صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار داشت: به اهمیت کار رسانه و اثرگذاری آن در عصر جدید واقف هستیم و از این رو اعتبارات صدا و سیمای استان را امسال دو برابر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: دشمنان امروز با نومیدی از تمامی نبردهای خود، عرصه نبرد را به حوزه اقتصادی آورده‌اند و در این مسیر از مهمترین ابزاری که بهره می‌گیرند رسانه است.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: باید بار دیگر مانند دوران دفاع مقدس یکدل و یک صدا باشیم و در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداریم و در این مسیر قطعا فقط رسانه‌ها هستند که می‌توانند اثرگذاری مطلوبی داشته باشند.

250 پروژه فنی صدا و سیمای خراسان رضوی به بهره‌برداری رسیدبرنامه‌های مشترک صدا و سیمای کردستان و اقلیم کردستان عراق ساخته می‌شودرییس صدا و سیما از بازیگر "سلمان فارسی" رونمایی کرد+عکس

وی اظهار داشت: شبکه‌ها و رسانه‌های معاند به شدت علیه انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند و به دنبال این هستند که مردم را به نظام بی‌اعتماد کنند و در مقابل باید تلاش کنیم تا از این مسیر سربلند بیرون بیائیم.

محسن نصرپور؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: 205 طرح فنی سازمان صدا و سیما در استان خراسان رضوی با هزینه کردی معادل هفت هزار میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: افتتاح فرستنده پر قدرت ثامن، آغاز پخش رادیو زیارت در شهرهای تهران، بیرجند و بجنورد و پخش برنامه‌های تلویزیونی سیمای خراسان رضوی با کیفیت HD جزو این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست