Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(ع) مراسم جشن و سرور در ۸۶ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می شود.

حجت الاسلام «سعید عطااللهی» ضمن تبریک به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) به همه شیعیان جهان و منتظران آن حضرت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همین مناسبت مراسم جشن و سرور از عصر امروز پنج شنبه (16 آبان) در 86 بقعه متبرکه در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه در این بقاع مراسم سخنرانی و مدیحه سرایی با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود، افزود: نهم ربیع الاول برگی جدید از تاریخ گشوده شد که بخش بزرگی از آن هنوز ناخوانده باقی مانده است.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های نیز در 36 بقعه شاخص استان مرکزی برگزار می شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف، برپایی خیمه های معرفت، حضور روحانیان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و همچنین مراسم سخنرانی و جشن و سرور در این بقاع از جمله این برنامه های است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی خدمت به امامزادگان و بقاع متبرکه ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ معنوی مهدویت سالروز آغاز امامت قائم آل محمد، حضرت حجت ابن الحسن العسکری را بر همه شیعیان، منتظران و عاشقان دیدارش تبریک گفته و از همگان برای حضور در این جشن ها و ویژه برنامه ها دعوت می کند.

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری این جشن ها و برنامه ها با حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان راهی موثر در راستای ترویج فرهنگ مهدوی و ولایی است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های مساجد راهپیمایی 13 آبان اردبیل حضرت مهدی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان