Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@22:03:18 GMT

اجرای طرح انضباط اجتماعی پلیس میدان امام حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۲۵۴۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در اجرای طرح انضباط اجتماعی میدان امام حسین حدود ۶۳ واحد در ۳۷ خانه پلمب شد، در یکی از خانه‌ها ۳۰۰ نفر سکونت داشتند. طبق هماهنگی با مرجع قضایی این طرح‌ها در سطح پایتخت انجام خواهد شد.

به گزارش میزان، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این که طرح انضباط اجتماعی در محلات محدوده امام حسین ع در دستور کار قرار گرفت گفت: سه ماه کار اطلاعاتی انجام شد، افرادی که در این محدوده‌ها اقدام به فروش موادمخدر و قاچاق کالا می‌کردند شناسایی و اخطار پلمب و تخلیه منازل به آن‌ها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: حدود ۶۳ واحد در ۳۷ خانه پلمب شد، در یکی از خانه‌ها ۳۰۰ نفر سکونت داشتند. طبق هماهنگی با مرجع قضایی این طرح‌ها در سطح پایتخت انجام خواهد شد.

وی گفت: مالکانی که دارای منازل این چنینی هستند باید از مراکز ذی ربط مجوز برای اجاره دهی داشته باشند. با هماهنگی با مسئولان مربوطه اتباع خارجی که در این خانه ساکن بودند تحویل آن‌ها داده خواهد شد.

سردار ظهیری اظهار کرد: درحاشیه این طرح ۷۰۰ معتاد متجاهر نیز در این محدوده جمع آوری و ۴ سارق و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند و ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۲ خودرو و ۳ موتورسیکلت از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی افزود: تمام مناطق تهران که به این شکل آلوده هستند و به پاتوق معتادان تبدیل شده اند در تیر رس پلیس هستند و به نوبت عملیات‌ها برای پاکسازیشان انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی طرح انضباط میدان امام حسین پلیس سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد