Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برای مبارزه با مواد مخدر راهکارهای جدیدی اندیشیده شود.

علی مصطفوی امروز در جلسه توسعه مشارکتهای سازمانهای مردم نهاد که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: اعتیاد یکی از آسیب‌های اجتماعی است که برای مقابله و مبارزه با آن اقدامات زیادی صورت گرفته و شهدای زیادی جان خود را در راه مبارزه با این پدیده شوم داده اند ولی این اقدامات کافی نیست و راهکارهای جدیدی باید اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر با راهکارهای مختلف از جمله کاهش تقاضا، کاهش عرضه، پیشگیری و درمان، راهکارهایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و بلای خانمان سوز اعتیاد دارد و اقدامات چشمگیری در این خصوص انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اقدامات دولت به تنهایی نمی تواند مثمرثمر و نتیجه بخش باشد و باید راهکارهای دیگری نیز در این خصوص اندیشیده شود، اظهار کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مخدر یکی از راهکارهایی است که در نظر است نه تنها نهادها، دستگاههای اجرایی مختلف بلکه همه مردم، مدارس، گروههای هنری و فرهنگی با احساس مسئولیت و در حیطه خود در این خصوص برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن اقدام کنند.

مصطفوی، تاسیس سمن در خصوص مبارزه با مواد مخدر را یکی از راههای مردمی و اجتماعی کردن عنوان کرد که می تواند کمک دست دولت برای مبارزه و مقابله با پدیده شوم اعتیاد باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آسیب اجتماعی سمن مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان