Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:40:31 GMT

تارتار به دنبال حفظ رکورد استثنایی نفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۰۴۶

تارتار به دنبال حفظ رکورد استثنایی نفت

نفت مسجدسلیمان اگر فردا هم بازنده نشود، یک رکورد استثنایی را به ثبت رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر فوتبال عملکردی فوق العاده داشته اند و تا کنون هیچ شکستی در کارنامه شان ثبت نشده است.


نفت مسجدسلیمان که یکی از تیم های کم بضاعت فوتبال ایران است، امسال با شگفتی سازی موفق شده همه مدعیان قهرمانی را متوقف کند و البته با گذشت 9 هفته از رقابت های لیگ برتر هیچ باختی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه نفتی ها در دو مسابقه جام حذفی نیز گل گهر و شهرخودرو را شکست دادند تا در مجموع مسابقات 11 هفته بدون شکست باقی بمانند.


در چنین شرایطی تارتار و شاگردانش عصر فردا در هفته دهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به میدان خواهند رفت. دیداری که یک بازی خانگی برای نفت محسوب می شود و آنها اگر بتوانند بازهم رکورد نباختن خود را حفظ کنند، یک سوم مسابقات را بدون شکست پشت سر خواهند گذاشت که آماری کم نظیر است.


گفتنی است؛ دیدار نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران ساعت 16:45 عصر جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور