Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمین مسجد مقدس جمکران از بخش‌های بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان بازدید و از بیماران این بیمارستان عیادت کردند. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به‌مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) جمعی از خادمین مسجد مقدس جمکران صبح امروز از بخش‌های ICU، CCU، جراحی قلب، جراحی مردان و اطفال بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان بازدید و از بیماران این بیماستان عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان مسجد مقدس جمکران از بیماران بیمارستان افضلی‌پور کرمان عیادت کردند+ تصاویرمراسم عهدجانان با حضور طلاب در مسجد جمکران به روایت تصویرمراسم جشن عصر همدلی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و حضور در هیئت رزمندگان اسلام از دیگر برنامه‌های خدام مسجد مقدس جمکران در قالب طرح رحمت الواسعه در کرمان است.

انتهای پیام/ ع

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم