Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:47:12 GMT

رشد ۱۳ درصدی صدور سند تک‌برگ در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۱۹۸

رشد ۱۳ درصدی صدور سند تک‌برگ در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دهقان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جهرم گفت: مطابق با ماده‌‌ی ۱۱قانون جامع حدنگار در شش ماهه نخست امسال تعداد ۵ هزار و ۳۰۰ برگ سند مالکیت کاداستری (تک برگ)صادر و تحویل مالکین شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳درصد رشد داشته است.

دهقان ادامه داد:  از ابتدای اجرای طرح تاکنون قریب به ۳۹هزاربرگ سند مالکیت تک‌برگ (کاداستری) در شهرستان جهرم صادر و تسلیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از مجموع نزدیک به ۷۵هزار جلد سند مالکیت دفترچه‌ای در سطح شهرستان جهرم که سابقاً صادر و تحویل مالکین شده، تاکنون ۵۴ درصد از اسناد تعویض شده و مابقی نیز با مراجعه متقاضیان در اسرع وقت و با تلاش مضاعف پرسنل خدوم این واحد تعویض خواهد شد.

دهقان تصریح کرد: با توجه به مزایای اسناد و مالکیت کاداستری به ویژه بعد امنیتی و وثوق مردم بر پیشگیری از جعل و سایر آسیب ‌های اجتماعی به همشریان عزیز توصیه می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای خود اقدام کنند و به مردم عزیز توصیه می‌شود که تقاضای خود را از طریق اداره پست و دفاتر پیشخوان دولت و یا نماینده اداره پست مستقر در این اداره اقدام کنند و از مراجعه به افراد سودجو و دلال خودداری کنند.

دهقان بیان کرد: همچنین تا جایی که امکان دارد از معامله با اسناد قولنامه‌ای، دستی یا وکالتی پرهیز کنند، چرا که حجم کثیری از پرونده‌های حقوقی دادگستری را اختلافات ملکی و ثبتی ناشی از قولنامه های عادی و دست‌نویس تشکیل می‌دهد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت املاک منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم