Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@15:01:29 GMT

واعظی از مجتمع پتروشیمی بوشهر بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۳۱۰

واعظی از مجتمع پتروشیمی بوشهر بازدید کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور در آخرین مرحله از سفر دو روزه خود به استان های فارس و بوشهر ظهر پنجشنبه از مجتمع پتروشیمی بوشهر بازدید کرد و با روند تکمیل بخش های مختلف این پروژه آشنا شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در این بازدید مدیران پتروشیمی بوشهر گزارشی از وضعیت پالایشگاه و همچنین گزارشی از مراحل تکمیل فازهای مختلف این پروژه ارائه کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع پتروشیمی بوشهر دارای چهار فاز است. فاز یک با ۹۹ درصد پیشرفت آماده بهره برداری است، فاز دو، ۲۹ درصد و فاز سه ۶ درصد پیشرفت داشته است.

فاز یک مجتمع پتروشیمی بوشهر بخش های شیرین سازی گاز، استحصال اتان ، تولید متانول ، واحد تولید آب، واحد تولید اکسیژن را شامل می شود. فاز یک طرح با راه اندازی واحد متانول که ۹۹ درصد پیشرفت داشته به اتمام می رسد.

مدیران پتروشیمی در ارائه گزارش خود به رییس دفتر رییس جمهور درخواست مساعدت برای تامین اعتبارات مورد نیاز این مجتمع برای تکمیل نهایی را ارائه کردند.

محمود واعظی پس از بازدید از مجتمع پتروشیمی بوشهر عسلویه را به مقصد تهران ترک کرد.

 

بیشتر بخوانید: خانه استاندار کربلا در اختیار زائران ایرانی/ ببینید رئیس دفتر رئیس جمهور وارد ایلام شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی رئیس جمهور رییس جمهور گاز برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با قدردانی از عملکرد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدام‌های نو و تحول‌آفرین پتروشیمی سبلان گفت: تولید پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه پارسال تا پایان فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شانا به نقل از هلدینگ پتروفرهنگ، جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان بیان کرد: پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال نزدیک به ۷۰۰ هزار تن متانول کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عملیاتی شده است، تأکید کرد: افزایش سوددهی به‌عنوان مهم‌ترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و به این منظور ملزم به ارائه گزارش به‌طور مستمر هستند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام‌شده تولید و افزایش سودآوری از سوی مدیران ارشد شرکت‌ها شد و اظهار کرد: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت