Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@09:37:30 GMT

دستور جلوگیری از ترخیص بیش از ۱۰۰۰ خودرو صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۴۵۰

دستور جلوگیری از ترخیص بیش از ۱۰۰۰ خودرو صادر شد

 بعد از پایان مهلت ۶ ماهه هیئت دولت برای ترخیص خودرو‌های در گمرک مانده، عملاً فرجه زمانی ترخیص خودرو‌های دپوشده در نیمه تیر ماه به پایان رسیده بود و خودرو‌های مذکور باید راهی سازمان اموال تملیکی می‌شدند. این درحالی است که با گذشت ۳ ماه، برخی اخبار از صدور مجوز ترخیص این خودرو‌ها از سوی معاون گمرک منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بعد از حواشی ایجاد شده دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از ورود نهاد‌های نظارتی در خصوص این پرونده خبر داده است. به گفته دادفر در روز‌های اخیر نهاد‌های نظارتی به این پرونده ورود کرده و سازمان بازرسی کشور نیز آن را در دست پیگیری دارد.

یکی از مسئولان گمرک با اشاره به دستور جلوگیری از خروج خودرو‌هایی که در روز‌های اخیر بحث مجوز ترخیص آن‌ها مطرح شده بود، گفت: روز گذشته از ستاد گمرک ایران اعلام شد که فعلا هیچ خودرویی امکان خروج از گمرکات را ندارد.

وی افزود، بر این اساس هرچند مباحثی در رسانه‌ها در خصوص صدور مجوز ترخیص ۱۰۴۸ خودروی پروانه شده از سوی وزیر صمت مطرح شده بود، اما تا کنون هیچ خودرویی از گمرکات بوشهر، خوزستان، شهید باهنر و رجایی ترخیص نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گمرک خودرو معاون گمرک رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

او گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد