Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان و اجرای پروژه زورخانه شهر رشت با حضور معاون رئیس جمهور در رشت افتتاح شدند. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان و اجرای پروژه زورخانه شهر رشت امروز با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استانی در رشت افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون رئیس جمهور در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش باستانی و ضرورت احداث زورخانه در شهر رشت گفت: بنده شخصاً از خدمات تمام بزرگ‌مردانی که در این عرصه تلاش کردند قدردانی می‌کنم و پروژه مذکور نیز باید در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

محمدباقر نوبخت ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم که پیگیر‌ی‌های لازم در رابطه با پروژه مذکور را انجام دهند تا در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد و مردم گیلان نیز از ظرفیت آن بهره‌مند شوند.

نوبخت در رشت: ساخت مسکن برای محرومان از تعهدات دولت استافاضلی: اگر نوبخت از داماش حمایت می‌کند، باید مطالبات ما را بدهد‌نوبخت: 7 هزار میلیارد تومان ‌برای جبران خسارت سیل لرستان تخصیص یافت‌

به گزارش تسنیم، پروژه کلنگ‌زنی زورخانه شهر رشت با توجه به ریشه‌دار بودن ورزش باستانی در فرهنگ تاریخی استان گیلان و ضرورت احیای ورزش زورخانه‌ای در شهر رشت احداث می‌شود که مکان آن نیز در مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهر رشت در نظر گرفته شده است.

سالن زورخانه در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهر رشت با مساحت هزار و 200 مترمربع در یک طبقه با اسکلت فلزی و شامل سالن اصلی جایگاه تماشاچی، سالن بدنسازی و بخش اداری و پشتیبانی است و مقداد اعتبار اولیه آن نیز حدود 6 میلیارد تومان برآورد شده است.

جدا از دلایل فرهنگی، صیانت و زنده نگه‌داشتن رفتار و منش پهلوانی و قهرمانی در میان جامعه ورزشی و الگوسازی برای جوانان از نکات قابل توجه و اهداف این پروژه است.

دانشکده علوم کشاورزی از سال 1362 در حال فعالیت است و مساحت آن نیز 9 هزار مربع است که با توجه به لزوم توسعه تحصیلات تکمیلی، تعداد رشته گرایش‌ها و همچنین افزایش کمی و کیفی دانشجویان این دانشکده، اجرای طرح توسعه دانشکده کشاورزی آغاز شد.

در حال حاضر فضاهای دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان به مقدار 5 هزار و 600 مترمربع افزایش یافت و در مجموع به 14 هزار و 600 مترمربع رسید و برای اجرای طرح توسعه مذکور نیز بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شد.

دانشکده مذکور هم‌اکنون دارای 72 رشته و 87 عضو هیئت علمی است و در راستای رفع نیازهای جامعه و ارتقاء شاخصه‌های کشاورزی استان در حال فعالیت است.

با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اساتید و دانشجویان دانشکده مذکور می‌توان راهکارهای مناسب و اصولی برای حل مشکلات بخش کشاورزی ارائه کرد و گام جدی در این عرصه برداشت.

انتهای پیام/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره‌برداری این بوستان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد علیرضا ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است. وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست های دوچرخه سواری در سطح بوستان های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه ای شده است. ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر یکی از محل های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق ها بودیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم. وی سرجمع هزینه های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد. کد خبر 749498

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور