Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:21:33 GMT

پنجمین همایش سیره سرایان بانو در همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۶۵۵

پنجمین همایش سیره سرایان بانو در همدان برگزار شد

پنجمین همایش سیره سرایان بانو با حضور ۲۵۰ تن از مداحان و مبلغان خواهر در همدان برگزار شد. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز پنجمین همایش سیره سرایان بانو در استان همدان به همت کانون اسلامی خواهران  وابسته به موسسه شهید محراب آیت الله مدنی(ره)  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم  250 مبلغ و مداح خانوم تجلیل شدند.

در این همایش حجت الاسلام رحمانی با اشاره به نقش امام معصوم(ع) در تحول جامعه  اظهار داشت:  در جریانی مانند اربعین شاهدیم مردم به صورت خودجوش به عشق امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین شرکت کرده و یا از مال و جان خود برای میزبانی از زائران می‌گذرند.

وی با اشاره به اینکه وجود چنین اتفاقاتی در جامعه سبب امیدواری انسان می‌شود، بیان کرد: این گونه اتفاقات نشان می‌دهد کسی در حال متحول کردن جامعه و حرکت دادن آن به سمت خیر است.

فرمانده سپاه اردبیل: مداحان حسینی سرمایه‌ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستندامین شادکام: آینده دینداری نسل جوان در هیئت‌ها رقم می‌خورد/ همه مداحان را به‌یک‌چشم نگاه کنیمسیدرضا نریمانی: آقا تأکید کردند "مداحان انقلابی" به هیئت‌های غیرسیاسی هم بروند

 

رئیس ستاد نماز جمعه همدان با بیان اینکه امروز دو جبهه حق و باطل در جهان شکل گرفته و هرکدام اهداف خود را دنبال می‌کنند، افزود:  هجمه‌های بسیاری نوجوانان و به ویژه د ختران ما را تهدید می‌کند چرا که برای آنها شبهات بسیاری درباره دین ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال بی دین کردن فرزندان ماست، گفت: امروز وقتی در مجالس مذهبی مانند روضه‌های خانگی حضور می‌یابیم با طیفی از افراد رو به رو می‌شویم که جزو افراد مسن محسوب می‌شوند و عملا جای جوانان خالی است.

رحمانی عنوان کرد: امام حسین(ع) کشته شد تا ما از جهالت رها شویم پس لازم است ما نیز برای حفظ جوانان با مطالعه بسیار پاسخگوی سوالات و شبهات باشیم.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای امام عصر(عج) به تنهایی مانند یک لشگر هستند، ابراز کرد:  اگر می‌خواهیم در زمره یاران حضرت باشیم باید خود را به تقوا، ورع، تلاش روزانه و عبادت شبانه، اقامه نماز و اخلاص در عمل بیاراییم.

رئیس ستاد نماز جمعه همدان گفت: اگر می‌خواهیم عمل ما در جامعه اثرگذار شود و نتیجه‌ای از این حضور شبانه روز به دست آوریم باید اعمال خود صرفا برای رضای خدا انجام دهیم.

وی با تشریح نقش منابر در تربیت جامعه نیز افزود: متاسفانه منبر در همدان غریب است در حالیکه در دیگر شهرها مجالس مذهبی در یک روز چندین منبر را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ ت
 

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری در این استان خبر داد.

پانته‌آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار کرد: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه‌ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

وی در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر