Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده رضوی روز پنجشنبه در دیدار با مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز در کاشمر افزود: منابع صندوق پژوهش و فن‌آوری استان متعلق به همه صاحبان ایده‌های نو در خراسان رضوی است و از تمام ایده‌های نو در استان حمایت می‌کنبم.

وی اظهار داشت: اولویت این صندوق خدمت رسانی به صاحبان ایده‌های نو است و در گام نخست باید این خدمات به تمام متقاضیان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود هزار و ۶۰۰ پرونده برای پرداخت تسهیلات در دست بررسی است گفت: این صندوق از مرحله ارائه تسهیلات عبور کرده و به سوی سرمایه‌گذاری در ایده‌های نو حرکت می‌کند.

رضوی افزود: حلقه مفقوده در عملی شدن ایده‌های خلاقانه، نبود سرمایه گذاری بر روی آنهاست که اگر رفع شود و بتوانیم منابع مالی را به نخبگان و پژوهشگران ارائه دهیم شاهد توسعه و تعالی بیشتر کشور خواهیم بود.

وی اظهار داشت: اگر فردی ایده لازم را داشته باشد، پس از ارزشیابی در کمتر از ۲ ماه می‌توانیم در درصد سهامی که تعامل می‌کنیم شریک شویم و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد سهام را تامین کنیم.

وی گفت: سرمایه‌گذاری را بر روی شرکت‌های نوپا و تازه تاسیس انجام می‌دهیم و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با چهار درصد کمتر از نرخ بهره بانکی پرداخت می‌شود.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فن‌آوری خراسان رضوی افزود: در حال حاضر خط اعتباری ۵۲۰ میلیارد ریالی مخصوص شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد که می‌توان تسهیلاتی را به شرکت‌های منطقه ارائه داد تا دانش بنیان شوند.

وی اظهار داشت: به افرادی که طرح جدید و ایده‌های نو داشته و متقاضی تسهیلاتی کمتر از ۴۰۰ میلیون ریال باشند این مبلغ بدون مصوبه کارگروه طی مدت ۲ روز به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق پژوهش و فن‌آوری استان خراسان رضوی، یک صندوق جامع است که می­‌تواند در کلیه حوزه‌­های تولیدی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و امثال آن فعالیت کند و طبق اساسنامه اگر طرحی فناورانه، ابتکاری و خلاق باشد می­‌تواند در آن مشارکت کرده و تسهیلات ارایه دهد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز نیز گفت: رسالت ما حمایت از  ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای دانش‌بنیان است از این رو به منظور حمایت عملی از این کسب و کارها و پژوهشگران و نوآوران، مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز راه‌اندازی شده است.

مجید عاقل با اشاره به اختصاص مکان خاص به این مرکز و تخصیص اعتبار مناسب برای تجهیز آن افزود: در این مرکز دانشجویان و ایده‌پردازان با مهارت‌های کسب و کار، نحوه ورود به بازار و رشد ایده‌های نوآورانه آشنا شده و توانمند می‌شوند.

وی اظهار داشت: حمایت از ایده برای تبدیل به نمونه اولیه، در قالب ارائه خدمات جهت اخذ تسهیلات ارزان ‌قیمت، تخصیص فضای استقرار، توانمندسازی صاحبان ایده و مشاوره‌های کاربردی در این مرکز انجام می‌شود.

وی گفت: در یک سال اخیر اقدامات خوبی در این مرکز انجام شده و مرکز آموزش عالی کاشمر با اخذ مجوز فعالیت مرکز نوآوری در سال ۹۶، در سایه حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حرکت به سوی نوآوری و شتابدهی را آغاز نموده است.

همایش آموزشی انگیزشی خلاقیت، فن‌آوری استارتاپ و نوآوری ۲۶ آبان ماه به همت مرکز نوآوری و شتابدهی ترشیز برگزار می‌شود و در ادامه فعالیت‌های این مرکز دوم آذر ماه کارگاه آشنایی با حمایت‌های مالی صندوق پژوهش و فناوری خراسان رضوی به منظور تامین مالی صاحبان صنایع، نخبگان، پژوهشگران و مخترعان و استارتاپ‌ها در کاشمر برگزار خواهد شد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات خراسان رضوی کاشمر نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات خراسان رضوی کاشمر نوآوری تسهیلات خراسان رضوی کاشمر نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی