Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مجموعه های دانشگاهی در استان سمنان ید واحده هستند.

به گزارش ایسنا، نوید دانایی در نشست امروز با رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور و رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهارکرد: اگر قرار بر این است که توسعه علمی، آموزشی، پژوهشی در کشور ایجاد شود، همکاری بین بخشی مجموعه های دانشگاهی باید توسعه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه های دانشگاهی در استان سمنان ید واحده هستند و جهاددانشگاهی استان سمنان نیز از مجموعه های ارزشمند و تأثیرگذار دانشگاهی استان سمنان است که با ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند، خدمات و فعالیت های اثرگذاری در استان سمنان داشته است و ما مفتخر به همکاری با جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: ما معتقدیم اگر رویکرد و نگاه مجموعه جهاددانشگاهی با تیم های متحد علمی، آموزشی و پژوهشی در کشور تسری پیدا کند، به توسعه بیش از پیش کشور کمک خواهد کرد. 

دانائی بیان داشت: این نشست تخصصی با هدف گسترش همکاری مشترک بین این دانشگاه و پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی کشور برگزار شده است و امیدوارم نتایج حاصل از این نشست منجر به انجام پژوهش های گسترده در حوزه های مختلف گردد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به همکاری این دانشگاه با جهاد دانشگاهی استان سمنان در سالیان متمادی، گفت: ما باید باتمام توان به همدیگر کمک کنیم تا در حوزه های پژوهشی، آموزشی و درمانی پیشرفت نماییم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی استانی علمی و آموزشی پژوهشگاه رویان دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: پایه و اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است.

محمدرضا معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، که به احترام نام و مجاهدت‌های این معلّم بزرگ حوزه و دانشگاه، «روز گرامی‌داشت مقام معلم» نام گرفته است، فرصتی برای تجلیل از شان والای معلم و استادانی است که عاشقانه و صادقانه در عرصه تعلیم، تربیت و پژوهش همت می گمارند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک پایه و اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان و اساتید، تکریم جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اضافه کرد: تولید پایدار علم و دانش و آموزش و تربیت نیروی متخصص، لازمه‌ پیشرفت و آبادانی کشورها بوده این مسئولیت سنگین بر دوش معلمان جامعه نهاده شده است. دانشگاه به عنوان اولین حلقه از زنجیره‌ تولید دانش و اساتید به عنوان مجاهدان خط مقدم این زنجیره، سزاوار تکریم و قدردانی هستند.

معظمی گودرزی بیان کرد: معلم آینه دانایی، ترجمان معرفت و نماد تعهد در تاریخ بشریت است. اوست که چگونه اندیشیدن، چگونه انتخاب کردن و چگونه زیستن را می‌آموزد.

وی ادامه داد: معلم بودن، تنها در انحصار معلومات نیست، بلکه افزون بر معلومات و تخصص، باید با هنر آزاد اندیشی عجین شده باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: نقش محوری معلّمین و استادان در آگاهی بخشی به جامعه و تعلیم و تربیت نسل جوان، بر کسی پوشیده نیست و مسئولیت سنگین تولید علم و دانش، اندیشه ورزی و تربیت نیروی متخصص برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان  بر دوش آنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله