Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@22:09:55 GMT

فتوای رهبر انقلاب در مورد برگزاری مراسم لعن +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۴۲۶۸

  به گزارش باشگاه خبرنگاران: نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) پس از به شهادت رسیدن پدر ایشان یعنی امام حسن عسکری (ع) است؛ علاوه بر این در این روز عمر خلیفه دوم اهل سنت نیز کشته شده است.

در زمان صفویه برخی از شیعیان تندرو با برگزاری مراسماتی مانند عمرکشان یا مراسمات لعن عمر، این خلیفه ناحق را لعن می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به تازگی قسمتی از بیانات رهبری درباره برگزاری این مراسمات را منتشر کرده است که بر اساس آن توهین به مقدسات سایر مذاهب کار درستی نبوده و باید از آن پرهیز کرد.

آیت الله خامنه‌ای درباره این موضوع که مراسمات لعن در مجالس خصوصی و در خلوت مشکلی ندارد هیچ حرفی نزده و ایشان به طور کلی فرموده‌اند که از برگزاری این مراسمات خودداری کنید. مقام معظم رهبری همچنین فرموده‌اند جدا از افرادی که از روی نادانی در این مراسمات شرکت می‌کنند، عده هم هستند که از روی غرض و با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان این مراسمات را برگزار می‌کنند که رفتار هر دو گروه خلاف قانون و حرام شرعی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس

منبع: ساعدنیوز

tags # حسن روحانی ، رهبر انقلاب سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب