Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی، بازیکن تیم فوتبال استقلال و کاپیتان تیم امید فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز ملی‌پوشان اظهار کرد: در پایان بازی با صنعت نفت آبادان مصدومیتی برای من پیش آمد با صلاح‌دید کادرفنی تیم امید و استقلال ترجیح دادم که چند روزی فیزیوتراپی کنم و بعد از آن با آمادگی کامل به تمرینات برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه با توجه به این مصدومیت به بازی با اندونزی می‌رسد یا نه، گفت: من نمی‌توانم نظری بدهم، اما فیزیوتراپی می‌کنم تا ۳ یا ۴ روزآینده به شرایط ایده آل برسم.

بیشتر بخوانید: مصدومیت دوباره در استقلال/ مدافع استراماچونی آسیب دید

در خدمت تیم امید هستم

غلامی درمورد اینکه صحبت‌هایی درباره دعوت شدن او به تیم ملی بزرگسالان مطرح می‌شود، گفت: آدم همیشه دوست دارد پله‌های بالاتر را تجربه کند، اما من الآن در خدمت تیم امید هستم. فکرم با تیم امید است تا بتوانیم یک اتفاق تاریخی را رقم بزنیم. با این شرایطی که وجود دارد، نظر همه این است که من در تیم امید بازی کنم.

بیشتر بخوانید: صیادمنش به تیم امید اضافه می‌شود

همین که نظر کادر فنی بزرگسالان روی من مثبت بوده است، برای من جای شکر دارد

غلامی ادامه داد: همین که نظر کادر فنی بزرگسالان روی من مثبت بوده است، برای من جای شکر دارد. تلاشم را بیشتر خواهم کرد. تیم امید سختی ها‌ی زیادی را تجربه کرده و از بازیکنان باتجربه این تیم انتظار بیشتری می‌رود. با ساکت دیروز نیز صحبت کردم. همه نظرشان بر این موضوع است. ۲ بازیکن دیگری هم که از تیم امید به بزرگسالان رفته بودند، الآن به تیم امید برگشتند. این نشان می‌دهد که همدلی و برنامه ریزی برای تیم امید وجود دارد. امیدوارم برنامه ریزی‌ها به شکلی باشد که بازیکنان هم برای باشگاه و هم برای تیم ملی بتوانند بازی کنند. نباید بازیکنان در باشکاه هایشان ضرر کنند.

ایران، همیشه ایران است

کاپیتان تیم ملی امید درباره بازی با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین در مرحله نهایی انتخابی المپیک، گفت: این تیم‌ها خیلی پیشرفت کردند. در گروه سختی قرار داریم، اما ایران، همیشه ایران است. در تیم جوانان هم که بازی می‌کردم، اضطراب زیادی بابت هم گروهی‌های مان داشتیم. اما از پس آن برآمدیم و این بار هم با همه تلاش جلو می‌رویم.

بیشتر بخوانید: استیلی: همه بازیکنان باید در بازی‌های دوستانه حضور داشته باشند/ از شهردار تهران خواستم به تمرینات مان بیاید/ لژیونر‌ها به تیم اضافه می‌شوند

او درباره وضعیت مالی و پاداش‌ها به بازیکنان امید، گفت: وضعیت در همه جا خراب است. فدراسیون هم از این قائده مستثنی نیست. ذهن بچه‌ها بیشتر روی صعود است، اما به خاطر هر اردوی خارجی فدراسیون پولی را به عنوان پول توجیبی به بازیکنان می‌دهد، که خب این پول با پولی که به بازیکنان تیم بزرگسال داده می‌شود، نباید مقایسه شود.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم امید فوتبال کشورمان درباره شرایط این تیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم امید عارف غلامی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!