Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنند تا با تامین منابع مالی مطالبات آبی پوشان را پرداخت کنند.

گفته می‌شد بودجه ۲ میلیارد تومانی باشگاه استقلال به جای پرداخت دستمزد استراماچونی برای پرداخت طلب قلعه نویی و ماجدی صرف شده است، که با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد این موضوع صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلب قلعه نویی از باشگاه استقلال ۸۰۰ میلیون تومان بوده و مدیران این باشگاه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به سرمربی اسبق آبی‌ها پرداخت نکرده اند. طلب ماجدی هم سال گذشته پرداخت شده و اینکه ۵۰۰ میلیون از بودجه باشگاه استقلال برای پرداخت طلب او هزینه شده صحت ندارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته وضعیت باشگاه استقلال را محکوم کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود درباره چند پرونده صادر کرد که آرای صادره به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: بازگشت آقای گل به استقلال؟

*با توجه به شکایت سعید جلالی راد از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰۷ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت حمید نعمتی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۷ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت امیرعلی طاهری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۷۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۳ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1230000 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کمیته وضعیت باشگاه استقلال را محکوم کرد
  • باشگاه استقلال 50 میلیون جریمه شد
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!