Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع به ابتکار دکتر نوبخت برای تکمیل ۲۰۹ پروژه نیمه تمام گیلان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با تسهیلات ۸۵۲ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امشب (پنج‌شنبه، ۱۶ آبان) در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، گفت:‌ اقتصاد مقاومتی راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که در دستور کار همه قوا به ویژه دولت تدبیر و امید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با اشاره به حضور دکتر نوبخت به عنوان جانشین فرمانده اقتصاد مقاومتی کشور در گیلان، تصریح کرد:‌ حضور وی قطعا در توسعه استان نقش موثری دارد.

 

وی با اشاره به وجود 19 پروژه و 53 زیر پروژه مصوب شده در ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان، تاکید کرد: این پروژه‌ها با جدیت توسط دستگاه‌های اجرایی و با نظارت و پیگیری معاونت اقتصادی استانداری در حال انجام است که جدیت بیشتر را می‌طلبد.

 

زارع با تاکید بر اینکه رونق صادرات غیر نفتی یکی از مؤلفه‌های تحقق راهبردی افتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد:‌ استان گیلان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود مانند کشاورزی، صنایع تبدیلی و گردشگری می‌تواند 

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حمایت و پیشتیبانی‌های دولت در عرصه تولید سبب کاهش بیکاری و رونق تولید می‌شود، تاکید کرد: وجود سه هزار واحد صنعتی و ۱۰۰ هزار واحد صنفی در گیلان، عاملی برای تقویت شاخص‌های توسعه‌ای استان و کاهش نرخ بیکاری است.

 

وی به ابتکار دکتر نوبخت برای تکمیل ۲۰۹ پروژه نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد استان گیلان اشاره و اظهار کرد: این پروژه‌ها با تسهیلات ۸۵۲ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال سه هزار و ۱۵۳ نفر تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

 

زارع با بیان اینکه تعداد از طرح‌های مورد اشاره هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 100 درصدی است، تصریح کرد: بانک‌های خصوصی باید در اتمام دیگر پروژه‌ها همراهی داشته باشند و شورای هماهنگی بانک‌ها را در اسرع وقت تشکیل می‌دهیم.

 

استاندار گیلان به قابلیت‌های خاص موجود در روستاهای گیلان اشاره کرد و گفت: پرورش نوغان و کرم ابریشم، پرورش ماهی و یک هزار طرح که معاونت اقتصادی استانداری شناسایی کرده نمونه‌ای از ظرفیت‌های روستاهای استان است.

 

وی ضمن تشکر از حمایت مستمر دکتر نوبخت در خصوص اختصاص اعتبارات کم‌نظیر به ویژه در بخش پسماند گیلان، اذعان کرد: با توجه به اختصاص بودجه‌های مناسب، دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سطح پیشرفت فیزیکی پروژه‌های خود، پیگیری کنند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان مجلس کانون های مساجد مسجد ظهور امام زمان عج روز 13 آبان تحقق اقتصاد مقاومتی استاندار گیلان اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده