Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیمو شیرین این میوه خوش آب و رنگ پاییزی تنها درمان همین سرماخوردگی‌ها ختم نمی‌شود و برای درمان اختلالات ادراری، کاهش کلسترول، کاهش گرفتگی عضلات و حتی از بین بردن بوی بدن هم تجویز می‌شود، تا جایی که می‌گویند با لیمو شیرین حمام کنید!

هروقت حرف از پاییز می‌شود می‌گوییم هوایش دزد است و زود مریضمان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انواع ویروس‌ها و سرماخوردگی‌ها گرفته تا بیماری‌های فصلی. اگر سیستم ایمنی بدنمان هم قوی و ایمن نباشد که راه درازی را برای خوب شدن در پیش خواهیم داشت. برای جلوگیری از سخت‌تر شدن این سرماخوردگی‌های فصلی، اما اولین تجویز همیشه لیمو شیرین است.

میوه‌ای سرشار از ویتامین سی که هم سموم بدن را دفع می‌کند هم شدت سرماخوردگی و ویروس‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. خواص لیمو شیرین، اما فقط به همین سرماخوردگی‌ها ختم نمی‌شود و برای درمان اختلالات ادراری، کاهش کلسترول، کاهش گرفتگی عضلات و حتی از بین بردن بوی بدن هم تجویز می‌شود، تا جایی که می‌گویند با لیمو شیرین حمام کنید!

منبع: ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز