Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور از فعایت ۱۰ پژوهشکده و ۱۱ مرکز تحقیقات پزشکی وابسته به جهاددانشگاهی در کشور خبر داد.

دکتر جاوید در نشست رئیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی کشور و رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: عمده فعالیت های پزشکی این پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات پزشکی در حوزه های سلول درمانی، درمان ناباروری، زیست و فناوری، پروتئین های نوترکیب، سرطان پستان، مراکز درمانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی همچنین ارائه خدمات تخصصی پزشکی در حوزه گیاهان دارویی، زخم های مزمن و دورهای آموزشی مرتبط را از جمله سایر فعالیت های حوزه پزشکی جهاددانشگاهی برشمرد.

مدیرکل پزشکی جهاددانشگاهی کشور ضمن اشاره به ظرفیت های مجموعه درمانی، پزشکی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی کشور، مجموعه فعالیت های درمانی استان سمنان را نیز ارزشمند توصیف کرد.

جاوید تأکید: مجموعه فعالیت های پزشکی جهاددانشگاهی به صورت تخصصی در کشور ارائه می شود و در صورت فراهم بودن بستر و سرایط لازم در استان سمنان، این فعالیت های تخصصی در این استان توسعه پیدا می کند و جهاددانشگاهی  در این حوزه آماده همکاری با مجموعه های استان، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

وی با اشاره به همکاری های مطلوب و ارزشمند بین جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز امیدواری کرد: امید است با همفکری و برنامه ریزی مطلوب شاهد توسعه فعالیت های پزشکی و همکاری های طرفین در راستای توسعه فعالیت های علمی، پزشکی و تحقیقاتی استان سمنان باشیم که قطعأ مردم استان سمنان و استان های همجوار از این ظرفیت ها بهره مند می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور