Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:48:02 GMT

خانه ورزش در روستاهای فاقد فضای ورزشی تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۵۹۳۸

خانه ورزش در روستاهای فاقد فضای ورزشی تجهیز می‌شود

رضا حجتی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان روستاییان و عشایر (جام خوشه چین) منطقه پنج کشور که در شهرستان قاینات برگزار شد افزود: این رقابت‌ها پیام‌آور تحرک، سلامت جسمانی و روانی، شور و نشاط و شادی است.

وی خطاب به ورزشکاران گفت: ورزش کردن شما به تنهایی کافی نیست و باید با ایجاد انگیزه و تشویق خانواده خود کشوری فعال، پویا و بانشاط داشته باشید و از به وجود آمدن جامعه افسرده و بیمار که تمام سرمایه خود را برای رفع بیماری هزینه کند، جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با هدف ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه با کمک وزارت ورزش و جوانان در روستاهایی که فضای ورزشی ندارند و شورای اسلامی یا دهیاری ۵۰ مترمربع فضای مسقف در اختیار ما قرار دهند، برای ورزش آن روستا  ۱۰ میلیون تومان در سال جاری و سال آینده ۱۵ میلیون تومان کمک خواهیم کرد.

آیین افتتاحیه مسابقات جام خوشه چین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان فرماندار قاینات و جمعی از مسئولان و ورزشکاران در سالن فتح المبین قاین برگزار شد.

اجرای برنامه مرشد خوانی، اجرای گروه هنری موسیقی محلی اسفدن، هنرنمایی رزمی کاران باشگاه مقاومت، رژه ورزشکاران و اهدای هدیه میزبان به آنان از جمله برنامه‌های این آیین بود.

نخستین دوره رقابت‌های ورزشی روستاییان و عشایر منطقه پنج کشور با عنوان جام خوشه چین از روز گذشته (چهارشنبه) ۱۵ آبان در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

این مسابقات با حضور ۵۰۰ ورزشکار غیرحرفه‌ای از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در ۲ بخش مردان و زنان و در شهرستان‌های قاینات و سرایان استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

ورزشکاران روستا و عشایر در ۶ رشته والیبال، فوتسال، دو و میدانی، طناب کشی، هفت سنگ و چوب کشی در نخستین مسابقات جام خوشه چین با هم رقابت می‌کنند.

آیین اختتامیه مسابقات منطقه ۵ کشور فردا (جمعه) در سرایان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی المپیاد خوشه چین ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی المپیاد خوشه چین ورزشی خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی المپیاد خوشه چین ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی