Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-02@09:57:32 GMT

دوره توانمند سازی مربیان قرآن در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۶۰۲۶

دوره توانمند سازی مربیان قرآن در مشهد برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در این دوره ۱۳۰ نفر از استادان و مربیان و مسئولین دارالقرآن‌های نواحی بسیج استان شرکت کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید شریعتی افزود: استادان شرکت کننده در این دوره در مرحله بعدی اجرای طرح، نسبت به آموزش ۶ هزار نفر از سرگروه های صالحین اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: سرگروه‌های صالحین براساس محتوای کتاب‌های طرح صراط و بر اساس آموزش‌هایی که به آنها داده شده نسبت به آموزش و تربیت قرآنی حدود ۶۰ هزار نفر از بسیجیان اقدام می‌کنند.

وی گفت: بر اساس طرح کشوری صراط بسیج، پنج جزء آخر قرآن کریم در زمینه روخوانی، روان خوانی، حفظ و مفاهیم به مدت ۱۰ سال، در حلقه‌های صالحین آموزش داده می شود.
حلقه‌های صالحین یکی از فعالیت‌های اساسی و محوری در رده‌های مقاومت بسیج است که در قالب گروه‌های ۱۰ تا ۱۷ نفره انجام می‌شود.

تقویت باورهای دینی، توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان بسیجیان و تعالی معنوی توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان از اهداف مهم این طرح است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد