Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم کارلو آنچلوتی، کمپ تمرینی تیم ناپولی پس از گذشت چند روز از عدم شرکت بازیکنان در تمرینات، از 8 نوامبر دوباره برپا خواهد بود.

طرفداری- پس از بی نظمی های اخیر، بازیکنان تیم ناپولی به کمپ تمرینی بازخواهند گشت. پس از بازی با سالزبورگ، بازیکنان تیم ناپولی با مسئولیت و اختیار خود با عدم حضور در کمپ تمرینی این تیم، نافرمانی کرده و اعتراض خود را به باشگاه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کالچو مرکاتو، این قضیه به مذاق مدیریت باشگاه و همچنین طرفداران این تیم خوش نیامده است. از زمان آغاز این جریان، بی نظمی و همچنین شایعات بسیاری مبنی بر احتمال اخراج کارلو آنچلوتی به دلیل شرایط ایجاد شده در تیم وجود داشته است.

با این حال به گزارش اسکای ایتالیا، کارلو آنچلوتی تصمیم گرفته است که جریان تمرینات از 8 نوامبر (17 آبان) دوباره ادامه یابد. بازیکنان تیم از بعد از ظهر مشغول تمرین خواهند شد و روز شنبه (9 نوامبر) دوازدهمین بازی خود در سری آ را در برابر تیم جنوا انجام خواهند داد.

بر اساس گزارشات، باشگاه ناپولی به آنچلوتی فرصت تصمیم گیری داد و آنچلوتی نیز تصمیم گرفت که از تصمیم نخستین باشگاه حمایت کند. باید دید که بازیکنان ناپولی چگونه به این جریانات پاسخ خواهند داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • واکنش کارلو آنچلوتی پس از تایید گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ / عکس
  • ۱۰ بازی بدون باخت؛ کارلو آنچلوتی، کابوس بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند
  • کارلو آنچلوتی و هم خوانی سرود رئال مادرید با هواداران حاضر در ورزشگاه / فیلم
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • هدیه نکونام به استقلالی‌ها بعد از برد شیرین
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)