Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با اولین روز از جشنواره بیست و ششم، 10 نمایش در بخش‌های کودک، نوجوان، خیابانی و بین‌الملل اجرا خواهد شد.
نمایش «افسانه ماردوش» در بخش نوجوان به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی محمد جهان‌پا در سه سانس 10 صبح و 15 و 17:30 عصر و به مدت 60 دقیقه در تالار اصلی مجتمع بوعلی‌سینا به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تالار اصلی مجتمع شهید آوینی در سانس‌های 10:30 صبح و 17:30 عصر آماده اجرای نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» در بخش کودک به نویسندگی سپیده فلاح‌فر و کارگردانی الکا هدایت از تهران به مدت 45 دقیقه است.
نمایش «نمکی و دیو الکی» به نویسندگی محمد حسن شایانی و کارگردانی سعید باغبانی از همدان در بخش کودک و در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 به مدت 70 دقیقه در تالار فجر اجرا می‌شود.
دو سانس 15 و 17:30 عصر در تالار مهدیه همدان به اجرای نمایش «خندنده» به نویسندگی محمد پارسائی‌خواه و کارگردانی مجتبی لاله‌زاری از استان یزد در بخش دانش‌آموزی و به مدت 30 دقیقه اختصاص یافته است.
در بخش خیابانی نمایش 30 دقیقه‌ای«آینده مال بچه‌هاست» به کارگردانی هیام احمدی از اصفهان در ساعت 15:30 و نمایش «اوکسی در جزیره بدنستان» به کارگردانی نسا بخشی از همدان به مدت 22 دقیقه در ساعت 16:30 در محوطه مجتمع بوعلی‌سینا به اجرای عمومی می‌رسد.
محوطه شهید آوینی نیز ساعت 15:30 محل اجرای نمایش خیابانی «نقالی بیژن و منیژه» به کارگردانی مرجان حسین نشتایی از مازندران به مدت 13 دقیقه و نمایش «مرغ، درخت، گل» به کارگردانی غلامرضا محمدی به مدت 20 دقیقه از مشهد در ساعت 16: 30 است.
دو نمایش خیابانی «نقالی رستم و کک کهزاد» به کارگردانی رضا سالاروند از لرستان به مدت 15 دقیقه در ساعت 15:30 و «نقالی رستم و تهمینه» به کارگردانی طاهره شفیعی از همدان در ساعت 16:30 و به مدت 10 دقیقه اجرا می‌شود.
بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، کودک، طبیعت» و با دبیری مجید قناد از امروز 16 آبان‌ماه در همدان آغاز شده و تا 21 آبان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

20 / 20 بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرای ۱۰ نمایش در اولین روز جشنواره نمایش «افسانه ماردوش» نمایش «نمکی و دیو الکی» مجید قناد «نقالی رستم و کک کهزاد» «نقالی رستم و تهمینه»

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان مجید قناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد معرفی شد و در بین این آثار اثر تولیدات واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان نیز برگزیده شد. اکبر آیین افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.
وی ادامه داد: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از شهرستان لنده تولید حوزه هنری استان توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر بچه های مسجد پذیرفته شد. مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسراییل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود