Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی "آی ۲۴" از سرزمین‌های اشغالی، این دوحزب بر سر برخی از موضوعات به توافق رسیده‌اند اما سخنی درخصوص موضوعاتی همچون "دین" و "دولت" به میان نیامده است.

همچنین از جمله موضوعی که حزب آبی و سفید و یسرائیل بیتنو برسر آن به توافق رسیدند آن است که حقوق بازنشستگان تا ۷۰درصد حداقل حقوق کارکنان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر تکمیل می‌کند.

برچسب‌ها حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی بنی گانتس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی بنی گانتس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی بنی گانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اظهارات غیرمسئولانه و تهدیدات نخست وزیر و وزیران درباره اسیران باید متوقف شود.

وی موضع گیری مقامات رژیم صهونیستی درباره توافق مبادله اسیران سوء مدیریت در مذاکرات را نشان می دهد.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: کابینه اسرائیل اسیران را به حال خود رها کرده است و باید کاری برای برگرداندن آنها به اسرائیل انجام دهد.

از سوی دیگر یارون بلوم، هماهنگ کننده سابق پرونده زندانیان و مفقودین رژیم صهیونیستی گفت: من اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه حماس جدی نیست را رد می‌کنم، برعکس، آنچه در روزهای اخیر دیده‌ایم جدیت آنها را ثابت می‌کند، خلیل الحیه و یکی دیگر از مقامات حماس برای مذاکرات آتش‌بس با اسرائیل به قاهره رفتند.

بلوم با اشاره به شهرک‌های غیرقانونی ی اطراف که موازی با نوار غزه است، افزود: اگر همه کسانی که در جنوب زندگی می‌کنند نتوانند به خانه‌های خود بازگردند، پایان این جنگ ممکن نخواهد بود.

گفتنی است که در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که حماس در مورد توافق تبادل اسرا جدی نیست، اپوزیسیون این رژیم نیز نتانیاهو را به شکست در توافقنامه تبادل اسرا با حماس متهم می‌کند.

کد خبر 6098251

دیگر خبرها

  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست