Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:29:02 GMT

سعید عاکف: شهدای هنرمند همچنان مظلومند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۶۶۱۴

سعید عاکف: شهدای هنرمند همچنان مظلومند

نویسنده مطرح کتاب خاک‌های نرم کوشک " معتقد است در عرصه هنر شهدای هنرمندی هستند که هنوز پس از سالها به آنها پرداخته نشده است و جای کار بسیاری دارد. ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید عاکف نویسنده کتاب "خاک‌های نرم کوشک" در خصوص اهمیت برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند گفت: به نظرم هرکاری در عرصه بزرگداشت شهدا شود کم است و ملت ما بیش ازاین ها به شهدا مدیون است و باید باکیفیت و به بهترین نحو این گونه مراسم‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم بسیار کار نیکو و شایسته‌ای است که امیدوارم در شان نام و یاد شهدای هنرمند برگزار شود.

عاکف افزود: امروز هزینه‌های بسیاری در امور فرهنگی و هنری می‌شود و اگر این هزینه‌ها صرف اموری نظیر ترویج سیره و راه شهدا بشود و مکتوب و ماندگار شود بسیار موثر و اثر بخش خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما در عرصه هنر شهدایی نظیر سیدشهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی را داریم که هنوز پس از سالها راه و منش وی چاره ساز و راهگشاست.

چهره‌هایی نظیر شهید سعید جانبزرگی، شهید رهبر، شهید حمیدرضا نظام و بسیاری از شهدای این عرصه راداریم که  هنوز جای پرداخت بسیاری دارند اما متاسفانه شهدای هنرمندمان مظلوم هستند.

مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان "شاهدان شیدایی" به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور بیست و هفتم آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری باحضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.

ماجرای توصیه‌ناپذیری شهید لاجوردی برای آزادی زندانیان امنیتی چه بود؟تشییع پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده فاطمیون 3 سال پس از شهادت+تصاویر

 

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لشکر فاطمیون سامرا فرهنگ و هنر شهید آوینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لشکر فاطمیون سامرا فرهنگ و هنر شهید آوینی لشکر فاطمیون فرهنگ و هنر شهید آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

او بیان کرد: مراسم وداع با شهید گمنام، این نامدار تاریخ نیز امشب در شهرستان اشکذر انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: صبح روز شنبه نیز مراسم تشییع شهید گمنام از مسجد الرضا تا پارک بزرگ شهر این شهرستان انجام می‌شود.

افزونی ادامه داد:  یادواره شهدا فیروزآباد با عنوان علما و شهدا فیروزآباد در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت هفته پهلوانی از جانباز دهقانی در زورخانه قمر بنی هاشم حکیم آباد شهرستان اشکذر از طرف بنیاد شهید تجلیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد