Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:43:55 GMT

شیوه جدید مبارزات در بازی Diablo 4

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۶۷۶۵

شیوه جدید مبارزات در بازی Diablo 4

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهرا قرار است در ماه جاری سوژه اصلی بیشتر وب سایت‌های تحلیل گیم بازی Diablo 4 باشد، این بازی نسخه جدید مجموعه محبوب Diablo از شرکت Blizzard است که گیمرهای زیادی در انتظار دریافت اطلاعات بیشتری از آن هستند. به تازگی شرکت Blizzard ویدیویی ۲۴ دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرده است که در آن مبارزات کامل قوم وحشی‌ها در بازی نمایش داده می‌‎شود که براساس موارد نمایش داده شده از این مبارزات در ویدیو منتشر شده از بازی، ظاهرا شرکت Blizzard از نگرش و روشی جدید در بخش مبارزات بازی Diablo 4 استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آنچه که در این ویدیو نمایش داده شد ظاهرا شرکت Blizzcon سعی کرده است بخش مبارزات فردی این بازی را حد بسیار چشم‌گیری بالا ببرد و گیمرها در این بخش از بازی امکان حمل حداکثر چهار سلاح را خواهند داشت، همچنین با بالا رفتن سطح گیمر، به مهارت‌‍‌های جدید دست پیدا خواهند کرد که دستیابی به هر کدام از این مهارت‌ها تاثیر بسیار چشم‌‌گیری روند داستان بازی خواهد گذاشت.

در نسخه‌های قبلی بازی Diablo گیمرها صرفا قابلیت شخصی سازی شخصیت خود را داشتند اما در این ویدیو نشان داده شد که ظاهر شخصیت اصلی بازی با توجه به سطح و مهارت‌های کسب شد توسط گیمر تغییر خواهد کرد. گیمرهایی که نسخه‌های قبلی Diablo را مشاهده کرده باشند هنگام برخورد با این صحنه شوکه خواهند شد چرا که Blizzcon تاکنون در هیچ‌کدام از عناوین خود این قابلیت را اضافه نکرده بود.

همچنین در این ویدیو نشان داده شد که runesها که در نسخه دوم مجموعه Dablo وجود داشتند نیز وارد این نسخه از بازی شده‌اند و گیمر در هنگام انجام داستان بازی به آن‌ها بر خواهد خورد که این بار این گروه بزرگ از هوش مصنوعی بسیار قدرتمند تری بهره می‌برند. گزینه‌های شخصی سازی هم در بازی Diablo 4 به شدت افزایش یافته است و گیمرها می‌توانند شخصیت اصلی داستان بازی را تا حد بسیاری زیادی با سلیقه خود طراحی کند.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از گرافیک 4K در نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

بازی Diablo 4 قرار است برای کنسول PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در تاریخی که هنوز مشخص نیست و حتی شایعه‌ای هم درباره آن وجود ندارد عرضه شود.

انتهای پیام/

رویکرد جدید شرکت Blizzard در بازی Diablo 4

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه در جشنواره ملی امتنان از کارگران طی سخنانی اظهار کرد: باید در تمام ایام سال به کار و کارگر توجه شود اما به دلیل آنکه این ایام موضوع کار و کارگر بیشتر مورد توجه همگان است به آن پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

وی افزود: ما باید بتواینم آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی و قانون و سیاستهای کلی مشخص کرده‌اند و برای رشد اقتصادی کشور موثر است به انجام برسانیم. این نشست در کارخانه بزرگی که کرگران آن کارهای قابل عرضه‌ای در بازارهای داخلی و خارجی دارند، برگزار می‌شود. این نشان دهنده توانایی نیروهای کشور ما و نشان دهنده آن است که در کشور می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

رئیس جمهور ادامه داد: عزیزان ما علی رغم بسیاری از کاستی‌ها و تحریم‌ها تولیدات امید آفرینی برای کشور دارند. ما با همین روحیه ارزشمند و جهادی کارگران و مهندسان عزیز پای کار کشور هستیم و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

رئیسی با بیان اینکه کارگران محور تولید هستند، عنوان کرد: باید همه حمایت‌های حقوقی،‌ مالی و اجتماعی از کارگر صورت بگیرد تا شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات کشور باشیم. در سفری که اخیرا به سریلانکا داشتیم شاهد کاربزرگی که با صدرو خدمات فنی و منهدسی ما به این کشور انجام شده بود، بودیم، این کار از جهت تکنیک بسیار کم نظیر و به تعبیر مدیران‌ آن کشور بی نظیر بود. اینگونه اقدامات از دست فناوران ایران بر می‌آید.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما در بین جامعه کارگری افرادی را داریم که نخبه هستند و باید به این افراد توجه کرد تا ایده پردازی آنها تقویت شود و نخبگی آنها باید مورد توجه خاص قرار بگیرد و ما هم در دولت ایده‌های نخبگان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی توجه به فرهنگ کار را موضوع بسیار مهمی دانست و عنوان کرد: توجه به عمل به هنگام و زمان شناسانه بسیار مهم است. در دوارن دفاع مقدس کارهایی در کارخانه‌های ما انجام شد که ما را از کشورهای بیگانه بی نیاز کرد. امروز هم شاهد یک جنگ اقتصادی هستیم اما به لطف خدا جوانان ما تا کنون نشان داده‌اند که همچنانی که رزمندگان ما در جنگ نظامی سیلی محکمی به دشمن زدند کارگان ما نیز در جنگ اقتصادی سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

رئیس ادامه داد: دشمن تصور کرده است با تهدید و تحریم می‌تواند ما را متوقف کند در صورتیکه امروز شاهد رشد تولید و رشد در حوزه‌های دانش بنیان هستیم. این بدان معنا است که جوانان کشور ما در حال انجام کارهای بزرگی هستند.

رئیس جمهور در ادامه از تصویب لایحه امنیت شغلی در دولت خبر داد و گفت: برای خانوداه‌ها ثبات و امنیت شغلی بسیار مهم است و ما هم به این موضوع معتقدیم.

رئیسی با اشاره به نحوه تعیین دستمزد کارگران گفت:‌ به نظر من همین شیوه سه جانبه‌گرایی برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران شیوه مناسبی است و ما با این شیوه موافقیم.

کد خبر: 1229005 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل