Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@02:29:12 GMT

تاکید حزب الله بر تشکیل سریع دولت لبنان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۲۶۵

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ابراز امیدواری کرد که تشکیل دولت جدید در این کشور زیاد طول نکشد تا به این ترتیب از آثار منفی آن بر مردم جلوگیری شود.

اخبار بین‌الملل- «شیخ نعیم قاسم» در سخنانی بر تسریع در تشکیل دولت و استفاده از تجربیات گذشته تاکید کرد و مجددا با تایید مطالبات اقتصادی و اجتماعی تظاهرات کنندگان نسبت به مصادره این مطالبات و نیز کسانی که راه مردم را می بندند، هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چرا تا به امروز کمیته ای مرکزی که از طرف معترضان صحبت کند وجود ندارد؟ برای اینکه اگر چنین کمیته ای باشد اشخاص شناخته می شوند و ورود افراد نفوذی به آن دشوار می شود. در این صورت از اعتراضات در خفا سوء استفاده نمی شود. اما اگر اعتراضات بدون رهبری علنی و واضح برای ارائه برنامه کاری و راهکارها و مواضع سیاسی تاثیرگذار بر اوضاع اجتماعی و اقتصادی باشد در اینجا نفوذی ها و فتنه گران بدون اینکه حضور داشته باشند و شناخته شوند به راحتی اعتراضات را به سمت دلخواه خود سوق می دهند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در عین حال معترضان مردمی را به تعیین یک رهبری واضح که با مردم حرف زده و مطالبات آنها را مطرح می نماید، دولت را مورد سوال قرار می دهد، دستاوردها را مشاهده می کند و با پیگیری تمام تحولات، مردم را درباره زمان و چگونگی برپایی اعتراضات برای دستیابی به مطالبات اجتماعی و اقتصادی هدایت می کند، دعوت کرد.

شیخ نعیم قاسم بر تسریع در تشکیل دولت و استفاده از مشکلات و کم کاری های سابق برای پیشبرد امور تاکید کرده و گفت: ما امیدواریم که تشکیل دولت زیاد به طول نینجامد چرا که هر چه زمان می گذرد فرصت از بین می رود و هر چقدر این امر طولانی تر شود تبعات و تاثیرات منفی آن بر مردم بیشتر می شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت فتنه لبنان حزب الله شیخ نعیم قاسم دولت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس