Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@21:30:32 GMT

پایداری شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۶۲۶

پایداری شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده

به گزارش اقتصادآنلاین ، با توجه به زلزله 5.9 ریشتری بامداد امروز، 17 آبان‌ماه 1398 در شهر میانه که در استان‌های آذربایجان شرقی، استان اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی نیز احساس شد، ایرانسل ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های هموطنانی که داغدار عزیزانشان شدند، اعلام می‌کند شبکه این اپراتور به صورت مداوم بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد بحران شرکت ایرانسل همزمان با اعلام گزارشاتی از وقوع زلزله تشکیل شده است و شرایط را برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان بررسی می‌کند، این ستاد هیچگونه گزارشی مبنی بر اختلال در شبکه دریافت نکرده و آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز اپراتورهای دیگر، از طریق رومینگ ملی به مشترکان آن‌ها نیز در مناطق زلزله زده خدمت رسانی کند.

ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی دارد شبکه‌ای پایدار را در اختیار مشترکان قرار دهد تا آن‌ها بتوانند در تمامی شرایط تجربه‌ زندگی دیجیتال داشته باشند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زلزله ایرانسل مناطق زلزله زده شبکه ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است