Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۳۳۲ نفر مصدوم شده اند که از این تعداد ۶۵ نفر براثر ریزش آوار دچار مصدومیت شده اند و همچنین ۲۷۴ نفر بر اثر ترس و هنگام فرار مصدوم شده‌اند.

وی ادامه‌داد: همچنین ۶ نفر براثر زمین لرزه فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: ۴۰ باب منزل مسکونی ورنکش، ترکمنچای و شهر ترک صددرصد تخریب شده اند همچنین در ۱۴ روستا شاهد ترک خوردگی دیوارها و ریزش برخی اماکن هستیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زلزله در آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه، ١١ استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز