Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس گفت: ما باید ابتدا کمیته‌های فدراسیون را تشکیل دهیم که کمیته تیم‌های ملی شامل آن‌ها می‌شود. پس از آن تیم‌های ملی ما دوباره تشکیل می‌شوند تا فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد صفتی، سرپرست دبیر فدراسیون تنیس، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت تیم‌های ملی بیان کرد: در حال حاضر بحث تیم ملی را نداریم، فقط دو ورزشکارمان را جهت حضور در مسابقات زیر ۱۴ سال به قطر اعزام کردیم که از طرف کنفدراسیون تنیس آسیا دعوت شده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است طی جلسه‌ای کمیته تیم ملی و اعضای آن مشخص خواهد شد و پس از ارزیابی‌های لازم، تیم‌های ملی ما شروع به فعالیت خواهند کرد. در حال حاضر شخص خاصی را برای مربیگری در نظر نداریم، چون این تصمیمات یک نفری گرفته نمی‌شود و باید اعضای مختلف در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: در حال حاضر فدراسیون دست سرپرست است و ما باید ابتدا کمیته‌های فدراسیون را تشکیل دهیم که کمیته تیم‌های ملی شامل آن‌ها می‌شود. پس از آن تیم‌های ملی ما دوباره تشکیل می‌شوند تا فعالیت خود را آغاز کنند.

صفتی اظهار داشت: من تابع سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس هستم و الان فقط می‌توانیم کمیته‌ها را تشکیل دهیم تا بتوانند برای تیم‌های ملی اثرگذار باشند. چون هنوز اعضا کمیته‌ها مشخص نشده، تیم‌های ملی فعالیت ندارند اما به محض این که تشکیل شود، تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی ما شروع به کار می‌کنند چون مسابقات آغاز سال میلادی ۲۰۲۰ ما در حال شروع شدن است.

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس در پایان گفت: باوجود این که تیم‌های ملی ما هنوز تشکیل نشدند اما دو بازیکن زیر ۱۴ سال به نمایندگی از ایران در مسابقات قطر و اندونزی حضور دارند و بازی می‌کنند. ان‌شاءالله پس از این تیم‌های ملی تنیس و ورزشکاران ما با قدرت تمرینات خود را دنبال و فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ایران سفید می‌پوشد، هنگ‌کنگ قرمز پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی شد

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم های ملی قطر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی از هفته اول خرداد به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رحیم شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اعزام حجاج زنجانی به حج تمتع صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا طبق هماهنگی انجام شده، یک هزار و ۲۷۰ زائر زنجانی برای انجام اعمال حج تمتع در قالب ۱۰ کاروان اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق زمان‌بندی حجاج زنجانی طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

شکری همچنین از اعزام ۸۵ زائر عمره از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۰ نفر از بانوان و ۴۵ نفر از مردان هستند.

وی ادامه داد: پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده و مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش پیدا کند.

کد خبر 748653

دیگر خبرها

  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد