Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@05:30:08 GMT

صعود منچستر در لیگ اروپا با برد قاطعانه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۹۸۷

صعود تیم فوتبال منچستریونایتد به مرحله بعدی مسابقات لیگ اروپا با صدرنشینی تیم بازیکن ایرانی در گروهش همراه شد.

هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود تیم فوتبال منچستریونایتد و برتری تیم خنت در غیاب بازیکن ایرانی‌اش به پایان رسید.

در بازی گروه دوازدهم، تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری 3 بر صفر خانگی مقابل پارتیزان بلگراد صعود به مرحله بعدی را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرینوود در دقیقه 22، مارسیال در دقیقه 33 و راشفورد در دقیقه 49 برای میزبان گل زدند. در دیگر بازی این گروه، آلکمار در خانه آستانا به برتری 5 بر صفر رسید. در این گروه پس از منچستریونایتد که با 10 امتیاز صعودش را قطعی کرد، آلکمار با هشت و پارتیزان با چهار امتیاز دوم و سوم هستند.

براساس این گزارش، در گروه نهم، خنت در خانه ولفسبورگ کار بزرگی انجام داد و به برتری 3 بر یک رسید. یارموچوک در دقیقه 50، دیپویتره در دقیقه 65 و آنگاجویی در دقیقه 76 برای خنت و ویکتور در دقیقه 20 برای ولفسبورگ گلزنی کردند. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی در تمام طول بازی روی نیمکت حضور داشت. در دیگر بازی این گروه، اولکساندریا و سن‌اتین به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در جدول گروه نهم، خنت با این پیروزی هشت امتیازی و صدرنشین شد و ولفسبورگ با پنج و سن‌اتین و اولکساندریا با سه امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در سایر بازی‌ها در گروه هفتم، فاینورد و یانگ بویز به تساوی یک - یک رسیدند و گلاسکورنجرز 2 بر صفر پورتو را برد. در گروه هشتم، اسپانیول 6 بر صفر لودوگورتس را درهم کوبید و فرانس‌واروش و زسکا مسکو به تساوی بدون گل رسیدند. در گروه دهم، بوروسیامونشن‌گلادباخ در خانه 2 بر یک رم را برد و استانبول باشاک‌شهیر در خانه ولفسبورگر به برتری 3 بر صفر رسید. در گروه یازدهم هم براگا 3 بر یک از سد میهمانش، بشیکتاش گذشت و ولوز یک بر صفر اسلاون براتیسلاوا را از پیش رو برداشت.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا