Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:03:10 GMT

مامور وظیفه‌شناس، کیف گمشده را به صاحبش بازگرداند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۸۲۲۸

مامور وظیفه‌شناس، کیف گمشده را به صاحبش بازگرداند

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از پیدایش 3 فقره چک به مبلغ 395 میلیون ریال در وجه حامل و مدارک هویتی توسط مأمور وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان پاکدشت خبر داد.

سرهنگ قباد خنجری در تشریح خبر پیدایش ۳ فقره چک و مامور وظیفه شناس، طی سخنانی بیان کرد: مامور وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان پاکدشت ستوان یکم احمدی یکتا حین گشت زنی، یک کیف دستی که در آن 3 فقره چک به مبلغ 395 میلیون ریال، مدارک هویتی و کارت بانکی بود را در خیابان پیدا کرده و با توجه به احساس مسئولیت، مراتب را به فرمانده خود گزارش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: با جست وجو و تماس تلفنی، صاحب چک شناسایی و به مقر پلیس دعوت و کیف پیدا شده به صاحبش تحویل داده شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس همواره امین مردم بوده و هست، افزود: پلیس از مردم، برای مردم و در کنار مردم است و یکی از شاخص های پلیس اسلامی امانتداری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کيف گمشده استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی